    From: "Piotr" <h...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Citroen C5
    Date: Tue, 22 Jan 2013 10:07:40 +0100

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości:

    Dnia 22-01-2013 o 01:20:47 Szymon Machel napisał(a):

    >No wiadomo, trzylatek, do tego Pb do korekta na 45kkm (bo 15kkm rocznie to tak
    >w sam raz) i poszedł pierwszego dnia. Tylko kupiec pisał później na PMS
    >straszne farmazony jakie to francuzy są do dupy, zawiecha słaba (w prawie
    >nowym aucie trzeba pół samochodu wymienić), silnik ledwo dotarty a już
    >sprzęgło do wymiany, elektryka cały czas nawala itp.

    Nie wykluczone :)
    Ale w tym miejscu mogę opisać historię ku przestrodze:
    Otóż ten kolega robi duże przebiegi wszystkimi samochodami jakie ma (miał) i już
    dwa razy mu się zdarzyło że nowi właściciele dzwonili do niego i okazywało się
    że ci nowi kupili jego auta od pośredników ale z przebiegiem o połowę niższym. I
    w tym miejscu zonk - ten własnie kolega jest prawnikiem i już jednemu z tych
    nowych właścicieli bezpłatnie pomógł wygrać sprawę w sądzie z komisem.

    A wracając do meritum: ta C5 do końca była serwisowana w ASO i z racji na wiek
    większość napraw była na gwarancji. I tak jak pisałem w zasadzie oprócz
    hydrauliki i samego silnika to reszta co chwilę dawała o sobie znać: a to
    elektryka (kilka razy rozładowało mu aku), a to alternator, a to klamki/zamki, a
    to tylna belka (wymieniona cała na gwarancji bo podobno wadę fabryczną miała), a
    najbardziej mnie śmieszyła tylna klapa(to było kombi): szyba w tylnej klapie
    była otwierana oddzielnie i do końca użytkowania ASO nie potrafiło sobie
    poradzić z awariami tylnej wycieraczki, po każdej naprawie działało średnio
    miesiąc a po gwarancji kolega przestał już to naprawiać:)

    Ale resume: uważam ten samochód za bardzo fajny, mega wygodny, pojemny, trudny
    do zaparkowania w centrum :) A większość awarii tej C5 wynikała bardziej z
    intensywności użytkowania niż z tego że auto kiepskie; drugi kolega ma C5 ale
    2.0 hdi 90KM i twierdzi że jak słyszy wciąż jak pół jego wsi non stop naprawia
    zawieszenia w A4 i Passatach to on nie zamienił by się na nic innego - wsiada i
    jeździ.

    piotr