  • 21. Data: 2011-11-10 22:27:03
    Temat: Re: Citroen C5 3.0 czy warto kupić?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-10 22:04, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Bosch to francuska firma?

    Implementacja - to jest słowo-klucz. Wszyscy używają Bosha, Valeo itd, a
    jednak są zasadnicze różnice w jakości montażu, zabezpieczenia i przez
    to żywotności teoretycznie tych samych elementów w różnych markach.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 22. Data: 2011-11-10 22:27:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-11-2011 21:41, Czarek Daniluk pisze:

    > Albo chęci, nie boi się brudzić rąk i ma gdzie robić, chociaż jeśli
    > zacznie mu się pieprzyć elektronika to może sam nie dać rady ;) choć
    > elektroda i jej archiwum są bardzo pomocne :)

    Mnie by się nie chciało, chyba że coś sobie ubzduram i włączy mi się
    "tryb dociekliwości" - wtedy zaczynam rzeźbić i przeważnie okazuję się
    że mam rację;)

    > PS:
    > Jak kogoś nie stać to kupuje 3 saganki, albo 2 ;) mnie ciekawi jak się

    E, bez przesady jakieś 1,6 8V to każdy naprawi i to TANIO ;)

    > jeździ tym fiatowskim 900ccm multi air ;) bo patrząc na filmy na youtube
    > to pracuje jak rasowy malar :D

    Ciekawe jak będzie z trwałością tego MultiAira..heh..

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 23. Data: 2011-11-10 22:37:12
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-11-10 19:02, Czarek Daniluk pisze:
    > Heh, wiele się nie pomyliłem - zestaw contitecha bez pompy wody to w
    > Intercars 1508zł ;) Zestaw Ruville z pompą wody to już bagatelka 2kzł :D
    > Dobrze że nabyłem Vkę na łańcuchach :D
    Ciesz się dalej.
    Ja też się cieszyłem, do momentu gdy przy ~90 tyś km padł napinacz i się
    łańcuchownia poprzestawiała. 6500 same części na rozrząd, bez uszczelek
    i duperelek, i nie wiem jeszcze jak wyglądają zawory i tłoki...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 24. Data: 2011-11-10 22:46:20
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-11-10 22:37, BartekK pisze:
> [...]
    > łańcuchownia poprzestawiała. 6500 same części na rozrząd, bez uszczelek
    > i duperelek, i nie wiem jeszcze jak wyglądają zawory i tłoki...

    Mojemu dzisiaj stukneło 150 ;P

    Pozdrawiam !

    PS:
    Chyba szukałbym drugiej motorowni z jakiegoś anglika, z możliwością
    przetestowania przed wyjęciem go ;)

  • 25. Data: 2011-11-10 23:41:40
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    Użytkownik "Agata" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy warto kupić takiego Citroena?
    >
    > http://moto.allegro.pl/citroen-c5-2002-r-3-0-v24-ins
    t-gazowa-i1926734527.html

    > zaletami tego auta jest to że to kombi, ma fajny silnik, gaz, dobrze
    > wyposażone, tylko czy nie będzie się psuło? Ma ktoś takie?

    Ja mam!
    Obecnie 9 przejechane 450 000 lat i NIC SIĘ NIE PSUJE radość z jazdy
    GWARNOWANA tyle tylko, że:
    - mój kupiny w polskim salonie
    - kupiłem go jak miał 6 lat i 130 000, był do końca serwicowny w ASO więc
    wszystko pewne
    - dużo bogtsza wersja (ja na C5 V6 to można powiedzieić, że ten z ogłosznie
    to golas)
    - to mój 3 Citroen
    - robię wszystko zgodnie z książką przeglądów i nie oszczędzam na jakość

    Jak mam być szczery to .... ODRADZAM! Samochód wygląda na zaniedbany.

    --
    Michał

  • 26. Data: 2011-11-11 00:29:13
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Dorosnij albo wytrzezwiej.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 27. Data: 2011-11-11 00:32:25
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    ?

  • 28. Data: 2011-11-11 00:44:07
    Temat: Re: Citroen C5 3.0 czy warto kupi??
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-11-2011 00:32, Micha? pisze:

    > ?

    Po jakiemu jest ten bełkot?

  • 29. Data: 2011-11-11 02:11:52
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Czarek Daniluk

    > Nie ujmując C5 pomimo tego że jest to fajny samochód - to z tym
    > silnikiem nie jest to pojazd dla przeciętnego Kowalskiego. Wcześniej czy
    > później zeżrą go koszta :)

    Ależ to jest pojazd dla przeciętnego Kowalskiego. Tylko dla takiego,
    który ma na auto 15 tys., a nie 10. Kupi za 10, za 5 zrobi co trzeba i
    będzie się cieszył jazdą.

  • 30. Data: 2011-11-11 10:35:52
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-11-11 02:11, to pisze:
    > begin Czarek Daniluk

    > Ależ to jest pojazd dla przeciętnego Kowalskiego. Tylko dla takiego,
    > który ma na auto 15 tys., a nie 10. Kupi za 10, za 5 zrobi co trzeba i
    > będzie się cieszył jazdą.

    Tylko nasze narodowe podejście jest takie:
    "
    - Mam 8k;
    - popisując się wielkopańskim gestem kupuję auto za 10k (zadłużając się
    jeszcze dodatkowo) aby tylko wszyscy w około9 widzieli;
    - narzekam, że trzeba wydać jeszcze 100PLN na drogą i zbędną wymianę
    oleju w silniku, więc to pomijam, bo i tak mnie na razie nie stać...;
    - odstawiam złom na pobocze, bo korbowody wyszły na spacer po zatarciu
    silnika;
    - narzekam na zawodność i niedorobienie współczesnych aut, bo przecież
    wujek w mercu beczce nie zmieniał oleju, filtrów, tylko lał...
    "
    Co do silnika 3.0 - a dokładniej 2,9 ;) - to kupując trzeba pamiętać, że
    te 200 koników musi wypić więcej, szczególnie, że zachęca do szybszej
    jazdy, a i części jest zdeczko więcej do ewentualnej wymiany, a miejsca
    pod maską jakby mniej, więc koszty eksploatacji z definicji są wyższe.

    --
    Wojciech Smagowicz