  • Data: 2013-04-15 09:30:37
    Temat: Re: Co a wal na lozyskach?
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-15 08:47, Monster pisze:

    > Stare boksery BMW i ruskie pochodne z wyłączeniem Dniepra.

    Praktycznie wszystkie single japonskie sa na lozyskach. V2 rowniez.
    Powietrzniaki Suzuki GSX maja lozyska ale spawany wal i ich remont jest
    klopotliwy. Ale za to wytrzymuja po kilkaset kkm wiec to problem niemal
    nieistniejacy. Jesli chce sie pogrzebac dla sportu to polecam jednak
    single. W tej klasie najlepsze sa Yamahy SR/XT ze wzgledu na
    bezproblemowy dostep do czesci (www.kedo.de). Z innymi juz bywa roznie i
    na ogol skazanym sie jest na zakup czesci OEM z ktorymi bywa roznie
    (dostepnosc i ceny).

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!