  • 1. Data: 2012-01-02 21:19:19
    Temat: Co dalej z mBank Mobile?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dzisiaj jest ostatni dzień promocyjnych stawek w taryfie "Płaski
    starter" w mBank-Mobile.
    W Rozdz. III Regulaminu jest postanowione:

    "8. W dniu 3 stycznia 2012 roku wszystkie pakiety (minutowe lub
    internetowe) aktywne na danej karcie SIM dostarczonej na warunkach
    Promocji zostaną wyłączone. Niewykorzystane minuty lub dane w pakiecie
    przepadają i nie są zwracane Użytkownikowi w żadnej formie."

    Czy ktoś ma rozeznanie, czy ta promocja będzie jeszcze przedłużona, czy
    też faktycznie to już jej definitywny koniec?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2012-01-02 21:38:12
    Temat: Re: Co dalej z mBank Mobile?
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2012-01-02 22:19, Chris pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś ma rozeznanie, czy ta promocja będzie jeszcze przedłużona, czy
    > też faktycznie to już jej definitywny koniec?

    Cytat z forum mbanku:
    Szanowni Abonenci,

    promocja Płaski Starter z płaską stawką 19 gr/min w niezmienionej formie
    zostanie przedłużona do 16-01-2012.
    W dniu 17-01-2012 pojawi się nowa odsłona promocji. Prosimy o
    cierpliwość i śledzenie strony www.mbankmobile.pl.

    pozdrawiam serdecznie

  • 3. Data: 2012-01-03 00:37:42
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 02 Jan 2012 22:38:12 +0100, Skylla napisał(a):

> [...]
    > zostanie przedłużona do 16-01-2012.
    > W dniu 17-01-2012 pojawi się nowa odsłona promocji. Prosimy o

    Dzięki!
    Ta informacja uchroniła moją sim-kartę przed lądowaniem w klopie :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2012-01-03 09:47:05
    Od: "Jack " <j...@g...pl>

    Cena powinna spaść do 10 - 12 groszy .Pakiet internetowy=200 mB. Mmobile
    podbija rynek - klienci wracają do mbanku ... ;)

  • 5. Data: 2012-01-03 10:53:33
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2012-01-03 10:47, Jack pisze:
    > Cena powinna spaść do 10 - 12 groszy .Pakiet internetowy=200 mB. Mmobile
    > podbija rynek - klienci wracają do mbanku ... ;)

    A ja się jednak obawiam, że nowa oferta będzie gorsza od starej...
    Wątpię, czy np. zostanie płaska stawka do Play, itp..
    S.

  • 6. Data: 2012-01-03 11:16:29
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 03 Jan 2012 11:53:33 +0100, Skylla <s...@n...op.pl>
    wrote:

    >A ja się jednak obawiam, że nowa oferta będzie gorsza od starej...
    >Wątpię, czy np. zostanie płaska stawka do Play, itp..

    w binzesie już podwyższyli stawki do play także pewnie tu będzie to
    samo, co do promocji 0,19gr to na pewno ją pogorszą, być może zrobią
    tak że stawka 0,19gr będzie obowiązywała po doładowaniu za 50pln, to
    jest tylko moje gdybanie

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-01-03 12:41:34
    Od: "Jack " <j...@g...pl>

    Jeśli warunki sie pogorszą , to z pewnościa sporo osób zrezygnuje z usług
    mMobile.
    Przynajmniej ja deklaruję ,że tak zrobie ze swoimi dwoma numerami.

  • 8. Data: 2012-01-12 15:10:43
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od dizel
    z dnia: 2012-01-03 12:16:
    > w binzesie już podwyższyli stawki do play także pewnie tu będzie to
    eeee?... cyt. z ich strony
    19 gr/min 10 gr/SMS (z VAT) zawsze niska stawka na połączenia i SMS-y do
    wszystkich sieci, również do Play

    Paweł