    From: m...@l...pl
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Co lepszego od Asus EeePC
    Date: Fri, 10 Aug 2018 09:16:26 +0200

    On 2018-08-09 15:41:21, Sebastian Biały wrote:
    > Cześć.
    >
    > Używam od 2 lat Asusa EeePC 1005PX do tasków "podróznych" i czasam wrzucam
    > go do torby aby poprawcować sobie jak coś wymaga czekania, a pracuje głównie
    > programując więc mało mnie obchodzi jakie parametry ma sprzęt.
    >
    > Odczuwam jednak coraz wiekszy dyskomfort związany z debilami od javascriptu
    > [1].
    >
    > Poszukuje więc czegoś o nieco wyższych parametrach:
    >
    > 1) jak najtańszy, używany laptop w skali "mikro".
    >
    > 2) rozsądna klawiatura. EeePC ma klawiaturę OK ale na granicy.

> [...]

    Ja bym polecił poleasingowe delle. Dell robi bardzo przyzwoite biznesowe
    lapki, np taki:

    https://allegro.pl/dell-lutitude-e7240-i5-8-128-ssd-
    win8-10-klasa-a-i7372133960.html

    Do tmuxa i vima aż nadto;) Wiem, rozmiar 12" a nie 10", ale masz pełno
    rozmiarową klawiaturę i też się wygodnie pracuje. Jak sypniesz troszkę
    więcej złota, to za 2000zł już się zaczynają 12" lapki z matrycą fullhd.