  • 61. Data: 2010-11-17 16:11:26
    Temat: Re: Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-17 16:53, Wojtek Sobociński pisze:
    > No ci Ci mam powiedzieć... jemu się na tyle nie podobało, że mnie się
    > nie chciało samemu próbować. Nawet proponował ale odpuściłem. Nie mówię,
    > że 250 się nie nadaje tyle że dla mnie też odpada. Miałem kiedyś dawno
    > temu etz 150 - oczywiście nie porównuję mz-tki 150 np. z ybr 250 - ale
    > bardzo szybko poczułem niedosyt i brak mocy/prędkości/elastyczności.
    > Spodziewałbym się tego samego jednak po 250tce.

    Czepne się.
    Cały czas u podstaw tych rozmyślań leży IMHO błędne założenie. To nie ma
    być jedyny motocykl, który masz "na stanie", ale właśnie taki z
    przeznaczeniem na miasto, względnie na krótkie wypady poza. W pojedynkę.
    Te niedosyty, o których piszesz w miejskiej dżungli nie są takim problemem.

    Byłaby to też fajna maszyna na "pierwsze moto", ale jak pisałem
    wyjściowa cena zabija tę koncepcję nader skutecznie.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 62. Data: 2010-11-17 17:36:08
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > Po co marzyc, lepiej spelniac zachciewajki! ;)

    :)

    > Czesto jezdzil do Hiszpaniii ?

    Kurierzył po wawie i dużo gadał ;)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 63. Data: 2010-11-17 17:40:37
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-11-17 17:11, duddits pisze:

> [...]
    > Byłaby to też fajna maszyna na "pierwsze moto", ale jak pisałem
    > wyjściowa cena zabija tę koncepcję nader skutecznie.

    Z takim założeniem się zgadzam :)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 64. Data: 2010-11-17 17:49:06
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 17 Nov 2010 08:04:04 +0100, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > Ale GS pincet to chyba tylko moze zniechecic do motocyklizmu :)

    Tak się zastanawiam, skąd te rzesze starych motocyklistów,
    którzy 20-30 lat temu zaczynali od WueSeK, Jaw/CeZetek czy MZ.
    Te to dopiero musiały zniechęcać.

    Tak, wiem, czasy się zmieniają i dziś, jak nie ma wypasu, to
    nie warto.

    r.
    _____________

  • 65. Data: 2010-11-17 17:59:59
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-17 18:49, Robert Rędziak pisze:

    > Tak, wiem, czasy się zmieniają i dziś, jak nie ma wypasu, to
    > nie warto.

    Nie o to chodzi tylko o to ze w tej samej kasie mozna wybrac cos
    fajniejszego.

    KJ

  • 66. Data: 2010-11-17 18:33:51
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 17 Nov 2010 18:59:59 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com>
    wrote:

    > Nie o to chodzi tylko o to ze w tej samej kasie mozna wybrac cos
    > fajniejszego.

    Niewątpliwie niemal zawsze da się znaleźć coś ciekawszego,
    fajniejszego, etc. Ale motur z GS-u ma pewną, niezaprzeczalną i
    trudną do pobicia zaletę dla świeżaka: popularność, a zatem duży
    wybór ofert, dostępność części (oczywiście z dokładnością do
    różnicy między stanem magazynowym, a katalogowym w danym
    sklepiej), znajomość motonga w serwisach. A że jeździ się nim
    ,,gorzej'' od konkurencyjnych maszyn? To ma być coś na sezon,
    dwa, na zapoznanie się, a potem i tak zmieni wlaściciela. Byle
    nie popaść w chęć poprawiania fabryki, bo wtedy można utopić w
    nim grubą kasę i na koniec stwierdzić, że z g. bata się nie
    ukręci.

    r.
    _____________

  • 67. Data: 2010-11-17 19:23:28
    Od: a...@h...pl

    Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> writes:

    > no ja niewiem co sie tak ludzie na te GieeSe uparli... jak dla mnie to
    > ani na tej sieczkarni jeździć ani jej pchać sie nie da... ale
    > zboczenia są różne... :) jest naprawde pare fajnych motorków w
    > zamian... choćby wspomniana już Honda cb500... albo jakiś singielek
    > a'la SR500, XBR500... ale ja mam inną propozycje i wcale sie proszę
    > nie smiać... mianowicie Honda NTV 600/650 Revere... moto wdzięczne
    > jak cholera a strasznie niedoceniane... może się komuś dizajn nie

    NTV-ka jest fajna, ale na pierwszy motor dla większości osób jest za
    wielka i za ciężka.

    Fajnym motorem (ale drogim) na pierwszy dla osob o mniejszych
    gabarytach jest mała ninja (ninja 250 nowa).

    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 68. Data: 2010-11-17 20:05:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-17 18:49, Robert Rędziak pisze:

    > Tak się zastanawiam, skąd te rzesze starych motocyklistów,
    > którzy 20-30 lat temu zaczynali od WueSeK, Jaw/CeZetek czy MZ.
    > Te to dopiero musiały zniechęcać.

    Nie bylo wielkiego wyboru i to co bylo cieszylo.

    > Tak, wiem, czasy się zmieniają i dziś, jak nie ma wypasu, to
    > nie warto.

    Bzdura. Dzisiaj jest wybor. Masz pieniadze i kupujesz, bez zapisow,
    kartek, znajomosci w GS i deputatow na motur. Po prostu GS500E to
    smietnik i juz. Jesli mozna wybierac to po co wybierac gowno ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 69. Data: 2010-11-17 20:16:56
    Od: goman <t...@i...pl>

    z tym budżetem to np.er6 bym polecił :)

    goman

    --
    VFR 800

  • 70. Data: 2010-11-17 20:22:24
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-17 11:48, Mawashi pisze:
    > Ktoś tu pisał XBR 500 zamiast tego Suzuki co zaproponowałam - MARNY JAK
    > CHOLERA! :D Niby wygląd nie najważniejszy, ale przynajmniej mi musi się
    > podobać ;)
    > Szukam motoru tak do 15 tysięcy.

    I z takim budzetem chcesz GS pincet ? WOW !

    Za te pieniadze wybierasz wsrod calkiem dobrych, swiezych, motocykli.
    Np. CBF500, ER-6 itp. GS 500 technicznie ma prawie 30 lat i, jak dla
    mnie, nadaje sie juz tylko na rozbijanie na placach nauki jazdy.
    Jesli uparcie chcesz Suzuki to juz lepsze bedzie SV650. Zawsze mozna
    zdlawic do 34 KM na pare pierwszych tysiecy km.