eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwCo się porobiło z internetem? SPAM zamiast informacji? › Re: Co się porobiło z internetem? SPAM zamiast informacji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Co się porobiło z internetem? SPAM zamiast informacji?
    Newsgroups: pl.comp.www
    References: <ovcv2a$bkb$1@node1.news.atman.pl>
    <5a1ca74d$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovk9ls$djn$1@node1.news.atman.pl>
    <5a201a96$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovp8tj$92t$1@node1.news.atman.pl>
    <5a20452a$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovpvm4$81o$1@node2.news.atman.pl>
    From: Kviat
    Date: Fri, 1 Dec 2017 12:08:52 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <ovpvm4$81o$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 171130-6, 2017-11-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 76
    Message-ID: <5a213844$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.37.28
    X-Trace: 1512126532 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5163 89.64.37.28:62530
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 74915213
    X-Received-Bytes: 4797
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:403394
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-11-30 o 23:11, Marek S pisze:
    > W dniu 2017-11-30 o 18:51, Kviat pisze:
    >
    >> Przez kogo?
    >> A kto oceniałby merytorycznie tych oceniających? ;)
    >
    > Tak powstaje polityka :-D
    >
    >> To utopia. Artykuł o klockach hamulcowych musiałoby pisać jakieś
    >> gremium profesorów od wytrzymałości materiałowej, tarcia czy czegoś
    >> tam jeszcze.
    >
    > Właśnie!
    > Zauważ, że UE przeforsowała komunikaty o głupich cookies. Może
    > ostrzeżenie powinno być bardziej merytoryczne, np. ostrzegać, że artykuł
    > o klockach hamulcowych napisała biurwa bez kompetencji. A jeśli ma
    > kompetencje, to link do jej profilu.

    Ale kto ma oceniać czyjeś kompetencje? Jakiś dodatkowy urząd? Przecież
    to nie jest takie proste, że jak ktoś ma tytuł naukowy, to automatycznie
    ma kompetencje.
    Zauważ, że u nas profesorowie nauk leśnych wycinają drzewa i wierzą w
    chemtrailse. Prawnicy nie widzą nic złego w łamaniu prawa i Konstytucji.
    Profesor dendrologii wierzy, że dinozaury żyły w czasach ludzi.
    itd.

    Równie dobrze możesz postulować o wprowadzenie prawa, że ludzie mają być
    młodzi, zdrowi i piękni :)

    >> Bo to jest walka o pieniądze, a nie o ludzi.
    >> W raportach na temat witryny nie znajdziesz informacji ilu ludzi ją
    >> odwiedziło (no bo jak?), lecz ile miała odsłon itp., ile "cytowań"
    >> (linków do) itd.
    >
    > Straszna patologia się porobiła. Tu masz rację, bo po części sam
    > zarabiam na takim "promowaniu" firm. Niczego nie trzeba doradzać - sami
    > szukają komu chcą zapłacić. Chcą raportów i je otrzymują. Ok, rozumiem,
    > sklep z czymś tam - to właściwa i skuteczna droga. Ale artykuł
    > techniczny, czy ogólniej: informacyjny? Jeśli taki Auto Świat utrzymuje
    > się z kliknięć na reklamach, no to właśnie stracili chlebodawcę bo ja
    > będę ich stronę szerokim łukiem omijał.

    Ja tego nie wiem z czego się utrzymują. Piszę o ogólnej tendencji.
    Zauważ, że wartość witryny nie liczy się tylko ilością wyświetlanych
    reklam. Witryna może w ogóle reklam nie wyświetlać, a być sporo warta z
    uwagi na inne czynniki. Wiek domeny, pozycja w wyszukiwaniach itp.

    > Nie wiem jak inni internauci
    > myślą. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że ich egzystencja w sieci polega
    > na wegetacji socjologicznej w postaci zobaczenia 5s klipu na jakiejś
    > stronie by czasu na tekst nie tracić a potem pójściu dalej, do innego
    > klipu nie dłuższego niż 5s. I tak całe życie...

    Ale ja nie o tym piszę. Jestem przekonany, że sporo ludzi na reklamy
    obok artykułów nie zwraca uwagi. Ale ilość, skala, robi swoje.
    Wystarczy, że 1 na 100 się zainteresuje. 1 na 1000...
    Przy milionie/m-c odsłon, z tego niech będzie 50% robotów, to masz 5000
    czy 500 /m-c potencjalnych klientów, którzy reklamą się zainteresowali.

    Co do filmików...
    Zobacz to:
    http://ranking.vstars.pl/
    Tu już nawet nie o odsłony idzie, ale o ilość subskrybentów. W milionach.
    A Ty się pytasz czy ludzie oglądają 5s klipy...
    Witaj w realnym świecie egzystencji internetowej :)

    >> czy farmy linków,
    >
    > One chyba już ładnych parę lat temu odeszły do lamusa? Przynajmniej od
    > czasu hojnego rozdawania banów przez Google za takie praktyki.

    Po prostu teraz robi się to inteligentniej i nie tak łopatologicznie jak
    kilka lat wcześniej :)

    Pozdrawiam
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: