-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Co to: Skoda czy Duży Fiat 125p?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5...@g...com>
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Date: Sun, 14 Apr 2019 23:27:26 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 29
Message-ID: <5cb3a5c1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 5.173.121.81
X-Trace: 1555277249 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 500 5.173.121.81:14084
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654492
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-04-14 o 21:35, Majka pisze:
> Co to jest:
>
> w Skodzie klekocze. Dokładnie tak samo klekotały mi zawory w Polskim Fiacie /125p/
jaki kiedyś miałam (w 1993 kupiłam sobie rocznik 1974, pomarańczowy ;)).
> Tam, we Fiacie regulował mi zawory wujek mechanik - szczelinomierz + klucze + dobry
słuch. Starczało na kilka miesięcy i od nowa klekotało.
>
> Teraz mam Fabię. Też klekocze, podobnie do tamtego Fiata.
> Ale w Skodzie jest regulacja zaworów automatyczna (kasowanie luzów).
> Więc co stuka?
> Słychać to - gdy stoję przed autem - ze środka komory silnika (czarna plastikowa
kapa na silniku).
> Słychać to mocniej gdy silnik jest zimny, po nocy.
> Słychać to w kabinie.
> Ostatnio stukanie słychać tez w czasie jazdy, podczas przyspieszania zwłaszcza, i
ma teraz inny bardziej wyższy, metaliczny dźwięk ("świerszcze").
>
> Auto: Fabia I, 2004, benzyna 1.4, 16V, 55kW, benzyna, manual, bez klimy, rozrząd
wymieniony (bez pompy wody) 7 miesięcy temu. Przebieg 205 tysięcy km, auto od nowego
u mnie.
>
> Co to może tak stukać jak duży Fiat 125p?
> Uszkodzę auto używając delikatnie jak do tej pory?
> Jaki mogą być koszty naprawy?
>
> Majka
A poziom oleju to sprawdzasz?
Jak jest zbyt mało oleju w silniku to hydrauliczne popychacze zaworów
przestają działać tak jak powinny. Pojawiający się klekot jest
najczęstszą przyczyną zbyt niskiego poziomu oleju.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.19 23:30 Uzytkownik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
Najnowsze wątki
- 2024-04-25 Wrocław => Java Developer <=
- 2024-04-25 Kraków => AI Specialist <=
- 2024-04-25 Berlin => Solution Architect (secure communication and IoT solutions)
- 2024-04-25 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-04-25 Problemy TSMC cd
- 2024-04-25 Kraków => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-04-25 Katowice => Service Leader/PLC Programmer with German <=
- 2024-04-25 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-04-25 Białystok => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-04-25 Wrocław => Head of Sales (IT services/products field) <=
- 2024-04-25 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-04-25 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-04-25 Warszawa => Business Development Manager <=