  • 51. Data: 2012-05-11 18:48:32
    Temat: Re: Co to ku**a jest?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    news:4facaed7$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...

    > O ile "w sterowaniu silnikiem" nie ma awarii.

    Nawet jak jest awaria - to i tak hamulce mają większą skuteczność niż silnik
    możliwość przyspieszenia, wiec czyste siłowe hamowanie spowoduje
    zatrzymanie.
    Co by nie mówić - kiedy auto zaczyna przyspieszać, a kierowca tego nie chce
    ... to nie trzeba sie drzeć, wyciągać kluczyków czy modlić - wystarczy, jak
    bozia nakazała, wcisnąć hamulec...
    Jeśli ktoś tego nie robi to jest kretyn i nie nadaje sie na kierowce.

    ps. co do mojego doświadczenia - nic Ci do tego, a już napewno nie ma ono
    nic do rzeczy jeśli chodzi o tak banalną rzecz jak hamowanie, kiedy jedzie
    sie za szaybko.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Lublin II sprawny, zarejestrowany, skrzyniowy, ważne OC. 1500zł.

  • 52. Data: 2012-05-11 18:50:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:c1.01.3VpWqB$16o@mike.oldfield.org.pl...

    > jak Ci sterownik ABS odetnie hamulec, to sobie pohamujesz....

    wskaż taką awarie układu ABS (zwłaszcza elektryczną), zeby nie można było
    hamować
    ABS ma to do siebie, że jak sie psuje to co najwyżej nie działa układ
    antypoślizgowy, ale hydraulika hamulców działa nadal tak jak działała, więc
    nie pitol mi tu ...

  • 53. Data: 2012-05-11 18:51:11
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:c1.01.3VppDj$16w@mike.oldfield.org.pl...

    > Mhm. Wszystkie? To powiedz, dlaczego zdarzały sie przypadki samoczynnego
    > przyśpieszania samochodu?

    bo ludzie to kretyni ... i zamiast hamować kombinują z kluczykami,
    modlitwami i innymi voodoo zamiast wcisnąć hamulec!

  • 54. Data: 2012-05-11 19:02:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał
    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl>
    napisał w

> [...]
    >ABS ma to do siebie, że jak sie psuje to co najwyżej nie działa układ
    >antypoślizgowy, ale hydraulika hamulców działa nadal tak jak

    konstrukcji wspolczesnego sterownika hydrauliki ABS jakos nikt nie
    chce opublikowac, ale tak na zdrowy chlopski rozum - jesli wciskasz
    pedal mocno, a komputerek widzi ze droga sliska i potrafi przestac
    hamowac kolo ... to jest w stanie wstrzymac hamowanie rowniez na
    skutek awarii.

    Na ile skomplikowana to musi byc awaria, czy wystarczy np jeden
    spalony tranzystor, to niestety nie wiem ..

    J.

  • 55. Data: 2012-05-11 19:23:31
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-11 10:10, Adam Wysocki wrote:

    > No hamulec na pewno - ale lepiej żeby silnik wtedy nie przyspieszał,
    > skuteczność hamowania większa.

    Z zera startował. Jakaś niewiarygodna skuteczność wymagana nie była:P

    Shrek.

  • 56. Data: 2012-05-11 19:28:46
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-11 12:57, Adam Płaszczyca wrote:

    > Mhm. Wszystkie? To powiedz, dlaczego zdarzały sie przypadki samoczynnego
    > przyśpieszania samochodu?

    Bo ludzom się pedały pozajączkowały:P

    Shrek.

  • 57. Data: 2012-05-12 19:54:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Odpuszcza hamowanie, do czasu az kolo nie nabierze wlasciwych obrotow.

    Cos na poparcie?

  • 58. Data: 2012-05-12 19:59:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet jak jest awaria - to i tak hamulce mają większą skuteczność niż
    > silnik

    Nie ulega watpliwosci, tyl, ze nie o tym mowa.

    > ps. co do mojego doświadczenia - nic Ci do tego,

    P.S. Co do tego, co mi do czego, to nic Ci do tego.

    > a już napewno nie ma ono nic do rzeczy jeśli chodzi o tak banalną rzecz
    > jak hamowanie, kiedy jedzie sie za szaybko.

    Manipulujesz synus. Tu jest mowa o recznym elektrycznym. To ja wyraznie
    wskazalem, ze depnecie jest o wiele latwiejsze. Dlaczego nie chcesz brac
    odpowiedzialnosci za wlasne slowa?

  • 59. Data: 2012-05-12 20:00:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
> [...]

    wtf? aaa, plaszczyca, sluszna linie ma moj kf.

    > Bo ludzom się pedały pozajączkowały:P

    Zle zaprojektowani ludzie.

  • 60. Data: 2012-05-12 20:02:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > mocno, a komputerek widzi ze droga sliska i potrafi przestac hamowac kolo
    > ... to jest w stanie wstrzymac hamowanie rowniez na skutek awarii.

    Ale zauwazyles, ze abs tylko impulsuje i nie potrafi zablokowac na stale
    hamulca?