  • 11. Data: 2017-12-26 19:40:38
    Temat: Re: Co to za bateria?
    Od: kilokitu <k...@o...pl>

    A nie próbowałeś podładować samego ogniwa z pominięciem elektroniki? Gdy jest ogniwo
    całkowicie rozładowane to elektronika nadzorująca nie pozwala na "normalne" jego
    ładowanie. Kilka razy udało mi się "ożywić" taką baterię ładując bezpośrednio ogniwo
    małym prądem (kilkanaście mA) aż uzyska napięcie powyżej 3,5V. Dalsze ładowanie
    powinno już działać przez złącze USB.

  • 12. Data: 2017-12-26 20:02:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 26 Dec 2017 18:02:13 +0100, Sebastian Biały

    > Pytanie czy taka sama. Bezpieczniej jest wymieić same ogniwo.

    Bateria jest 2x grubsza od "oryginału, ale postanowiłem mimo tego
    przespawać. Działa, ale oczywiście obudowa się nie domyka. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2017-12-26 20:15:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 26 Dec 2017 17:28:08 +0100, t-1

    > Tu jest cos podobnego.
    > http://e-baterie.com.pl/baterie/smartfon_telefon_kom
    orkowy_modem_router_gsm/akumulator_zamienny_sony_ps4
    _controller_lip1522_li-ion?gclid=EAIaIQobChMIjpnMjfW
    n2AIVJCjTCh2N-AYJEAQYBSABEgJmJfD_BwE

    Dzięki. Nie są niestety podane wymiary, natomiast po proporcjach patrzę i
    wydaje się to być za grube w stosunku do "oryginału"...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2017-12-26 20:16:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Dec 2017 20:02:59 +0100, Myjk napisał(a):
    > Tue, 26 Dec 2017 18:02:13 +0100, Sebastian Biały
    >
    > Bateria jest 2x grubsza od "oryginału, ale postanowiłem mimo tego
    > przespawać. Działa, ale oczywiście obudowa się nie domyka. ;P

    "Użyj taśmy, Luke" :-)

    Jakas fajna gre dostales pod choinke, ze tak nagle przypililo ? :-)

    J.

  • 15. Data: 2017-12-26 20:38:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 26 Dec 2017 20:16:23 +0100, J.F.

    > "Użyj taśmy, Luke" :-)

    Nawet na samych śrubkach przestają działać przyciski i dodatkowo się jakieś
    zwarcie robi -- albo bateria robi jakieś zwarcie, albo tak się płytka
    wygina mocno. Do taśmy zatem nawet nie dotarłem. ;P

    > Jakas fajna gre dostales pod choinke, ze tak nagle przypililo ? :-)

    Córka (stary)nowy telefon dostała i mi się przypomniało. Poza tym nudzi mi
    się dzisiaj cały dzień, a już ćwiczenia z kaligrafii (co to córka pod
    choinkę dostała) mi się znudziły. :D

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2017-12-26 20:45:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 26 Dec 2017 16:34:59 +0100, J.F.

    > https://www.alibaba.com/product-detail/423450-3-7V-7
    00mAh-Rechargeable-Li_60556212982.html?spm=a2700.772
    4857.main07.41.3eae3138UDlxmc

    Dzięki za kierunek, znalazłem lokalnie coś takiego:

    http://allegro.pl/akumulator-li-po-li-poly-3-7v-850m
    ah-3-7v-i7004876372.html
    Ale "oryginał" ma 4mm grubości, to na aukcji 5mm i to bez izolacji --
    cieńszych nie znalazłem. :(

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2017-12-26 20:47:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 26 Dec 2017 10:40:38 -0800 (PST), kilokitu

    Nie mam regulowanej ładowarki. :/

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2017-12-26 21:14:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.12.2017 o 20:47, Myjk pisze:
    > Tue, 26 Dec 2017 10:40:38 -0800 (PST), kilokitu

    > Nie mam regulowanej ładowarki. :/

    podłącz równolegle inną baterię litowo jonową. a jakbyś w to połączenie
    dał jakąkolwiek żaróweczkę z latarki byłoby bezpiecznie

    ToMasz

  • 19. Data: 2017-12-26 21:38:00
    Od: c...@g...com

    Może taka:
    http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=5498

  • 20. Data: 2017-12-26 22:40:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-12-26, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
> [...]
    ah-3-7v-i7004876372.html
    > Ale "oryginał" ma 4mm grubości, to na aukcji 5mm i to bez izolacji --

    Tych baterii trochę rodzajów jest. Tu np. 4 mm od słuchawek Sony na
    którą polowałem jakis czas temu, ale nie wiem czy inne wymiary nie za
    duże.

    https://www.ebay.com/itm/Wireless-Headset-Battery-fo
    r-SONY-MDR-DS6500-MDR-XB950BT-/282587492213?hash=ite
    m41cb86ef75

    Musiałbyś poszukać po różnych numerach z kolejnych znalezisk. Ja z tą
    Sony w końcu wymiękłem i wstawiłem 3.7V od starego aparatu Olympusa
    przylutowawszy kabelki. Działa jak złoto.

    --
    Marcin