    Subject: Re: Co to za narzędzie?
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 10 Mar 2018 17:28:20 +0100

    W dniu 2018-03-10 o 16:29, 4...@g...com pisze:
    > Nojapierdole. Zegarek rozkreca i zapewne to narzedzie dla zegarmistrza. Nie, to
    jest kurwa narzedzie dla murarza zaadoptowane przez zegramistrza. To specjalizowany
    klucz nastawny do nakretek wiencowych. Od jakiegos czasu czekam az ktos spyta czy
    papier toaletowy mozna prac. Czuje ze niedlugo bede czekal.

    Gdy jeszcze pracowałem, przyszedł do mnie handlowiec pożyczyć suwmiarkę.
    Gdy z nią zniknął za drzwiami, coś mnie tknęło i poszedłem za nim
    sprawdzić co nią robi.
    W ostatniej chwili wyrwałem mu ją, bo przymierzał się do użycia jej w
    charakterze nastawnego klucza do nakrętek.
    A ja się dziwiłem, dlaczego suwmiarka zsunięta ma prześwit 0,1.
    Nową suwmiarkę chowałem już pod kluczem.

    WM