  • 11. Data: 2009-11-25 21:41:06
    Temat: Re: Co to za numer?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    PlaMa pisze:
    > Ktoś puścił mi sygnał z takiego numeru... co to jest?
    >
    > +447556008065

    Jakiś stacjonarny.

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-11-25 23:03:08
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    Użytkownik PlaMa napisał:

    > Widzę że nie zrozumiałeś o co mi chodziło. Napisałem że wykluczam
    > pomyłkowe zadzwonienie, bo np. ktoś zamiast +44 wpisał +48. Jest to
    > niemożliwe gdyż mają o jedną cyfrę więcej w swoich numerach. Już jasne? :)

    moze ktos chcial zadzwonic do polski, np. do cioci?

  • 13. Data: 2009-11-25 23:49:47
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 22:36:30 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Widzę że nie zrozumiałeś o co mi chodziło. Napisałem że wykluczam
    > pomyłkowe zadzwonienie, bo np. ktoś zamiast +44 wpisał +48. Jest to
    > niemożliwe gdyż mają o jedną cyfrę więcej w swoich numerach. Już jasne? :)

    Ni i co z tego, że maja o jedna cyfrę więcej? To nie jest argument.
    Zadzwoń na jakiś polski numer, dokładając do niego jedną cyfrę na końcu,
    a przekonasz się, że też Cię połączy :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 14. Data: 2009-11-25 23:51:38
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 22:41:06 +0100, Animka napisał(a):

    > Jakiś stacjonarny.

    Nie, komórka!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 15. Data: 2009-11-26 09:47:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 00:49:47 +0100, Chris napisał(a):

    > Zadzwoń na jakiś polski numer, dokładając do niego jedną cyfrę na końcu,
    > a przekonasz się, że też Cię połączy

    Do własnego numeru dodałem z tyłu dwójkę i -- "tyt-tyt... przepraszamy,
    nie ma takiego numeru".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 16. Data: 2009-11-26 17:25:35
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 09:47:37 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Do własnego numeru dodałem z tyłu dwójkę i -- "tyt-tyt... przepraszamy,
    > nie ma takiego numeru".

    Faktycznie, nie zawsze udaje się uzyskać połączenie, ale to zależy od
    tego, skąd i dokąd się dzwoni.
    Dzwoniąc na swoje numery w różnych kombinacjach, połączenia uzyskałem:
    Play -> Orange
    Orange -> TP
    TP -> Orange
    TP -> Play

    "Nie ma takiego numeru" dostałem dzwoniąc:
    Orange -> Play
    Play -> TP

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2009-11-26 21:58:48
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-11-26 01:51, Chris pisze:

    > Nie, komórka!

    Stwierdziłem, że w dupie to mam i niepotrzebnie zamęt sieję, bo i tak
    przecież nie oddzwonię :D

    Chociaż... może to stara i schorowana miliarderka szukająca kogoś do
    uprzyjemnienia ostatnich chwil życia i uczynienia z niego spadkobiercą
    całej fortuny... ech...