  • 11. Data: 2012-10-01 14:58:21
    Temat: Re: Co wybrać cz2
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ergie,

    > To popatrz gdzie jest słupek. W 3-drzwiowym wysiadasz na bok i do tyłu więc
    > drzwi mogą być minimalnie uchylone. W 5 drzwiowym masz tam słupek więc
    > musisz wysiadać bardzie do przodu - a tam są uchylone drzwi i problem.

    Człowieku, jeździłem różnymi samochodami - 3-drzwiowy na ciasnym
    parkingu to porażka.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2012-10-01 14:59:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ergie,

    > Za to łatwiej coś przewozić z przodu - coś za coś.
    > W trzydrzwiowym Punto wiozłem kiedyś choinkę 150 cm długości. Po prostu
    > odsunąłem do tyłu fotel pasażera i bez problemu ją przechyloną włożyłem
    > przez otwarte drzwi. Powodzenia z tym samym w aucie 5 drzwiowym :-)

    Wprowadziłeś zakaz otwierania piątych drzwi?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2012-10-01 16:29:42
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    alid...

    > Wprowadziłeś zakaz otwierania piątych drzwi?

    No to pomyśl, jakbyś chciał przewieźć tę rzeczoną choinkę w aucie klasy B.
    Ona była w doniczce nie mogła sobie po prostu leżeć na boku.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 14. Data: 2012-10-01 16:31:46
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    alid...

    > Człowieku, jeździłem różnymi samochodami - 3-drzwiowy na ciasnym
    > parkingu to porażka.

    Ja też i co z tego? Co to przedszkole "a mój tata..."
    Możesz mieć własne zdanie i doświadczenie a ja mam własne. Moje
    doświadczenie mówi że dla 1 i 2 osób samochód 3 drzwiowy jest wygodniejszy
    od 5 drzwiowego.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 15. Data: 2012-10-01 16:49:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >No to pomyśl, jakbyś chciał przewieźć tę rzeczoną choinkę w aucie
    >klasy B. Ona była w doniczce nie mogła sobie po prostu leżeć na boku.

    Nadal nie rozumiem ograniczen - doniczke postawiles na drodze, drzewko
    troche przechyliles, udalo ci sie wstawic czubek do srodka, po czym
    zgrabnie wturlales doniczke na podloge auta ?
    Nie wykluczam takiej mozliwosci w aucie 4-d (mialem narty 2.05).
    Ale czesto wygodniej wsadzic przez tylna klape (kratka przeszkadza),
    albo nawet przez tylne drzwi za kierowca - choc kat przechylenia
    chwilami bedzie wiekszy.

    Z niespodzianek - wiekszy telewizor (CRT) w pudle do 4d nie wchodzi -
    mimo ze sie w srodku miesci.
    Kat otwarcia drzwi i tylny slupek przeszkadzaja. Ale 2d nie pomaga -
    choc na przednie siedzenie mozna wtedy wiecej zmiescic :-)

    J.

  • 16. Data: 2012-10-01 17:08:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ergie,

    > No to pomyśl, jakbyś chciał przewieźć tę rzeczoną choinkę w aucie klasy B.
    > Ona była w doniczce nie mogła sobie po prostu leżeć na boku.

    Pakuję doniczkę w wór na smieci, zawiązuję jak najniżej i wiozę na
    boku - w czym widzisz problem?

    Szukasz sztucznych problemów? A gdyby choinka miała 1.80 a nie 1.50?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2012-10-01 17:09:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > IMO błąd. Dla jednej osoby 3-drzwiowy jest zdecydowanie wygodniejszy -
    > wiem bo mam :-). Znacznie łatwiej się wsiada przez szerokie drzwi.

    Zwłaszcza, jak ich na parkingu nie otworzysz, wtedy najwygodniej przez
    bagażnik.

  • 18. Data: 2012-10-01 18:21:26
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    W dniu 2012-10-01 10:05, b...@o...pl pisze:
    > Jakiś czas temu założyłem wątek o wyborze auta dla siostry, jednak wypadł mi
    kilkudniowy wyjazd za granicę, gdzie nie miałem zbytnio ani czasu ani możliwości żeby
    tu zaglądać i odpisywać, więc wątek umarł śmiercią naturalną. Przez ten czas sprawa
    została przemyślana, do paru autek się przymierzyłem itp i już mam mniej więcej jakąś
    koncepcję.
    > Szukam auta dla siostry, do ok 12 000, z silnikiem benzynowym (z rozważaną opcją
    zagazowania). Autko na codzień będzie używane w dużym mieście, do tego dziurawym
    (Wrocław) przez 1 osobę (kobieta, dość wysoka), jednak co jakiś czas (raz na miesiąc
    - dwa) będzie musiało załadowane pokonywać trasę Wrocław - Gdańsk - Wrocław, więc
    musi jako tako spisywać się na trasie. Francuzy odpadają - taki kaprys i już. Siostra
    jest początkującym kierowcą, auto musi być tanie i bezproblemowe w eksploatacji. Na
    początku były różne koncepcje, w końcu zdecydowaliśmy się na coś z okolic segmentu B.
    Przeglądając ogłoszenia wstępnie wybrałem kilka modeli które można kupić za te
    pieniądze a które nie śmierdzą jeszcze za bardzo rocznikiem:

    Przy tych założeniach polecałbym zadbaną Yaris 1.0vvti.

    M.

  • 19. Data: 2012-10-01 18:23:19
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-10-01 16:31, Ergie pisze:
    > Możesz mieć własne zdanie i doświadczenie a ja mam własne. Moje
    > doświadczenie mówi że dla 1 i 2 osób samochód 3 drzwiowy jest
    > wygodniejszy od 5 drzwiowego.

    No, ale... jakby to powiedzieć... Twoje doświadczenie Cię okłamuje, bo
    to co napisałeś jest nieprawdą. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 20. Data: 2012-10-01 18:39:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ergie,

    > Ja też i co z tego? Co to przedszkole "a mój tata..."

    Taką retorykę, to dla kolegów z piaskownicy zostaw.

    > Możesz mieć własne zdanie i doświadczenie a ja mam własne. Moje
    > doświadczenie mówi że dla 1 i 2 osób samochód 3 drzwiowy jest wygodniejszy
    > od 5 drzwiowego.

    Nigdy na ciasnym parkingu.

    --
    Best regards,