  • 41. Data: 2012-10-02 11:54:25
    Temat: Re: Co wybrać cz2
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Iksiński" napisał w wiadomości grup

    > Co dały Ci szersze drzwi?
    > Napieraj.

    Mniej kombinowania z gałęziami i czubkiem. Czy tak trudno zrozumieć, że
    łatwiej włożyć coś nieforemnego przez szerszy otwór?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 42. Data: 2012-10-02 13:05:28
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "Iksiński" napisał w wiadomości grup

    > Mniej kombinowania z gałęziami i czubkiem. Czy tak trudno zrozumieć, że
    > łatwiej włożyć coś nieforemnego przez szerszy otwór?

    Cytuję: "Powodzenia z tym samym w aucie 5 drzwiowym :-)" To zdanie sugeruje,
    że w w aucie z 5 drzwiami nie da się tego zrobić, a to przecież bzdura.

  • 43. Data: 2012-10-02 13:30:44
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Iksiński" napisał w wiadomości grup

    > Cytuję: "Powodzenia z tym samym w aucie 5 drzwiowym :-)" To zdanie
    > sugeruje, że w w aucie z 5 drzwiami nie da się tego zrobić, a to przecież
    > bzdura.

    Spróbuj w obu i policz ile gałązek połamałeś :-)

    Wszytko się da. Można wiązać lewe sznurowadło przez prawe ramię. Jak chcesz
    to zamień sobie choinkę na odpowiednio duży karton, który przez wąskie drzwi
    po prostu nie wejdzie niezależnie od tego, że fotel pasażera odsuniesz do
    tyłu. Aby uciąć wszelkie spekulacje załóżmy że bagażnik jest już cały
    zajęty.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 44. Data: 2012-10-02 14:40:59
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Spróbuj w obu i policz ile gałązek połamałeś :-)

    Ja wcale ich nie połamię... ;-)

> [...]
    > chcesz to zamień sobie choinkę na odpowiednio duży karton, który przez
    > wąskie drzwi po prostu nie wejdzie niezależnie od tego, że fotel pasażera

    Co za bzdury...
    Jeżeli pudło jest tak wielkie, że nie chce wejść przez tylne drzwi, to z
    przodu tym bardziej nie pojedzie, bo zasłoni Ci część szyby, prawe lusterko
    i uniemożliwi zmianę biegów.

    Chciałbym zobaczyć, jak na przednim siedzeniu wstawiasz a potem wieziesz
    kineskopowy telewizor 32" albo płaski 42" (wystarczająco duże pudła?). W 5
    drzwiowym samochodzie wielkości golfa I (czyli dzisiejsza klasa A/B) 32"
    wchodziło na kanapę przez tylne drzwi.

    Aby uciąć wszelkie spekulacje załóżmy że bagażnik jest już cały
    > zajęty.

    Tak, i zaspawany... Ja rozumiem, że Twój 3 drzwiowy samochód jest
    najwygodniejszy na świecie, ale jak kiedyś pojeździsz 5 drzwiowym, to
    zrozumiesz że są wygodniejsze... ;-)

  • 45. Data: 2012-10-02 14:59:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Iksiński,

    Tuesday, October 2, 2012, 2:40:59 PM, you wrote:

    [...]

    > Tak, i zaspawany... Ja rozumiem, że Twój 3 drzwiowy samochód jest
    > najwygodniejszy na świecie, ale jak kiedyś pojeździsz 5 drzwiowym, to
    > zrozumiesz że są wygodniejsze... ;-)

    Już pisałem ale przypomnę - dyskutujesz z kimś, dla kogo tankowanie
    raz na tydzień, to niewygoda.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 46. Data: 2012-10-02 15:25:50
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Iksiński" napisał w wiadomości grup

    > Ja rozumiem, że Twój 3 drzwiowy samochód jest najwygodniejszy na świecie,
    > ale jak kiedyś pojeździsz 5 drzwiowym, to zrozumiesz że są wygodniejsze...
    > ;-)

    Miałem 5d później dwa 3d i znowu mam 5d. Samochodem 3d obsłużyłem budowę
    swojego domu i dwie przeprowadzki.

    Nie rozumiem, zachowujesz się jakbym Ci nadepnął na odcisk po napisałem, że
    moim zdaniem 3d jest wygodniejszy dla samotnej osoby. Masz jakiś procent od
    sprzedaży aut 5d, że tak Ci moje zdanie przeszkadza, czy jak?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 47. Data: 2012-10-02 15:27:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    alid...

    > Już pisałem ale przypomnę - dyskutujesz z kimś, dla kogo tankowanie
    > raz na tydzień, to niewygoda.

    Oj, Coś chyba zabolało, skoro już drugi raz o tym wspominasz skarżąc się
    komuś innemu :-)

    Lubisz tankować Twoja sprawa, dla mnie im więcej mam pieniędzy tym bardziej
    cenię swój czas, ale oczywiście możesz mieć inne zdanie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 48. Data: 2012-10-02 16:29:50
    Od: tÎż

    Ergie wrote:

    > Lubisz tankować Twoja sprawa, dla mnie im więcej mam pieniędzy tym
    > bardziej cenię swój czas, ale oczywiście możesz mieć inne zdanie.

    Dla tego trolla to prawdopodobnie rozrywka tygodnia. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 49. Data: 2012-10-02 18:31:35
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > W trzydrzwiowym Punto wiozłem kiedyś choinkę 150 cm długości. Po prostu
    > odsunąłem do tyłu fotel pasażera i bez problemu ją przechyloną włożyłem
    > przez otwarte drzwi. Powodzenia z tym samym w aucie 5 drzwiowym :-)

    Kiedyś w fabii wiozłem 15 wiaderk tynku po 25kg każde przez ok. 120km.
    No i zmieściła mi się plazma 42" w pudełku na pionowo na tylnych siedzeniach
    (po złożeniu tychże siedzeń).

  • 50. Data: 2012-10-02 18:46:54
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Doradzicie coś?

    Posiadam Fabię I 1.4 MPI 60KM (czeski silnik) z LPG od nowości z 2002 roku.
    Ostatnio przy przebiegu 170 tys. km wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą
    (1076zł w ASO robocizna + części), łańcuszek rozrządu wymiana po 135 tys. km
    (400zł w ASO). Zostały mi jeszcze tuleje konsoli wahacza wymienić (jakieś
    160zł). A tak to spoko, rdzy nie widać, trzyma się drogi bardzo dobrze,
    zawieszenie twarde, ale ja takie lubię. Wspomaganie i skrzynia biegów
    działają bardzo dobrze, lekko, precyzyjnie. Po 85 tys. km wymiana tarcz i
    klocków z przodu (350zł w ASO).
    Nie zamierzam sprzedawać. ;-)

    Jeździłem też Punto II z silnikiem 1.2 60KM i tez fajnie się jeździ, w sumie
    to porównywalne samochody.

    Trzeba poszukać zadbanego egzemplarza, ale Fabia nie z silnikiem 1.2
    3-cylindrowym. :-)