  • 11. Data: 2011-08-08 21:57:07
    Temat: Re: Co za debil sie w radio wypowiadal o zlocie u " Marynarza " ?
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-08-08 10:43:40 +0000, AZ said:

    > http://edukacjamc.prv.pl/index.php?option=com_conten
    t&task=view&id=76&Itemid=39

    > Proszz.

    O dzizas.... toż to straszne jest. zwlaszcza puntkt

    22. Nie mamy absolutnie żadnych wątpliwości co do tego, że każdy klub
    MC jest klubem, który bierze siebie oraz zasady tego środowiska na
    poważnie. W historii nie raz spotkano się z takimi, co potrafili
    brutalnie wyedukować tych, którzy okazali lekceważącą lub złą postawę
    wobec panujących zasad.

    Mają jakieś kompleksy z tym szacunkiem? i jan niby się go okazuje?
    Całuje w pierścień klękając?
    --
    Glub
    SWT-400

  • 12. Data: 2011-08-09 12:25:58
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-08-08 13:40, maverik pisze:

    > porządek musi być ;)
    To jest lepsze, zupelnie jak wstapienie do mafi. Don Corleone mi sie
    przypomina :-D
    "Jednak, osoby decydujące się wkroczyć na nią, są wpełni świadome
    swojego wyboru. Właśnie to jest główny powód, przez który dla klubów MC
    tak ważny jest szacunek- bo włożyli całe swoje serce, całą swoją siłę, a
    nie jednokrotnie poświęcili swoje życie, by stać się członkiem wybranego
    klubu MC."

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 13. Data: 2011-08-09 12:28:07
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > kocha posiadanie.

    Jak dla mnie, to jest tylko poldebilem ;-)

  • 14. Data: 2011-08-09 12:31:32
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-08-08 22:42, Arbiter pisze:

    > A inna inszość, że czopki sa najgorsze, zadufani w sobie, mało kiedy ręką
    > odmachują a żeby pierwsi pomachali to zapomnij. Poza tym najczęściej są
    > starzy grubi i brzydcy
    Tacy sa? http://www.youtube.com/watch?v=wGAxeUtjrG0 :-)
    PS. Wiem, ze bylo

  • 15. Data: 2011-08-09 16:20:48
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest szacunek- bo włożyli całe swoje serce, całą swoją siłę, a nie
    > jednokrotnie poświęcili swoje życie, by stać się członkiem wybranego klubu

    jestem ciekaw czy ten kto zrobił tą stronę jest członkiem klubu MC
    klub MC to przede wszystkim bliska "rodzina" żyjąca zgodnie z pewnymi
    regułami które wszyscy akceptują z własnej chęci, dla których motocykle i
    droga to styl życia, a zanim zacznie ktos opowiadać bajki o poniżaniu
    wszystkich w okół radzę poznać środowisko jakiegoś klubu, z za klawiatury
    zawsze można coś naklepać ;)
    ale ja nie kijem w mrowisko.. tak tylko

  • 16. Data: 2011-08-09 17:26:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > droga to styl życia, a zanim zacznie ktos opowiadać bajki o poniżaniu
    > wszystkich w okół radzę poznać środowisko jakiegoś klubu, z za klawiatury

    Ty maluj gołe dupy chłopie... :-)

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2011-08-10 08:53:59
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    > A ja dzielilem nity na aluminiowe i stalowe, stalowe na nierdzewne i
    > rdzewne. Pewnie jeszcze pare innych podzialow bym znalazl.

    W życiu nie słyszałem o stali rdzewnej, czego siejesz zamęt?

    --
    Diobeu
    VFR800 '01

  • 18. Data: 2011-08-10 09:17:20
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-10 10:53, Marcin Gardeła pisze:

    > W życiu nie słyszałem o stali rdzewnej,

    To z czego robia stukipuki ze rdzewieje na potege ?

    > czego siejesz zamęt?

    Bo w mentnej wodzie...

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 19. Data: 2011-08-10 09:19:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-10, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > To z czego robia stukipuki ze rdzewieje na potege ?

    Ja nie wiem, ale wiem ze stal okretowa w KHI nie koroduje w ogole.

    --
    Artur

  • 20. Data: 2011-08-10 09:22:12
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-10 11:19, AZ pisze:

    > Ja nie wiem, ale wiem ze stal okretowa w KHI nie koroduje w ogole.

    A przynajmniej do czasu az nie zaleje serwisu w ktorym caly czas to
    KicHI stoi!

    pozdr
    newrom
    --