    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 3 Jul 2020 14:30:39 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Co zamiast Raspberry Pi?
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 3 lipca 2020 06:52:22 UTC-5 użytkownik Marek napisał:

    > Na przykład implementacja apt-get. A debianie 3.0 w najnowszym
    > kernelem można to uruchomić na 32mb RAM. Na debianie 8.0 z tym samym
    > karmelem niewykonalne albo wykonuje się absurdalnie długo.
    > I nie mam na myśli kwestii parsowania ilości pakietów obu wersjach.
    > Po prostu narzędzie nowsze korbi bardziej.

    Przyklad slaby. apt-geta sie puszcza raz za ruski rok.

    > przykład narzędzia który nie jest krytyczne ale czasami jednak do
    > czegoś jest potrzebne .
    > Można tak można tak wymieniać w. nieskończoność.
    > Mysql 3.0 z PHP 3.0 jest wyraźnie szybszy na komputerku
    > 32MBram/200Mhz procesor niż najnowszy MySQL i pho na najnowszyn
    > debianie na najnowszyn Raspi z Gigaherzowyn procesorem i GB ram,
    > gdzie ten postęp ja się pytam??

    Cos ci w ten przyklad nie wierze. Mialem mysql na pIII 700mhz jakies pare lat temu i
    nie byla to rakieta. Dzisiejszy zabbix jest szybszy na c2d niz biedny nagios na tym
    starenkim debianie.

    Nie chce mi sie robic porownan ale jakims cudem za kazdym razem jak zmieniam
    platforme to odczuwam przyrost wydajnosci a po updateach nigdy nie mialem powodow do
    narzekania.