    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co zamiast Raspberry Pi?
    Date: Sat, 04 Jul 2020 09:34:37 +0200

    On Sat, 4 Jul 2020 01:30:06 +0200, Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    wrote:
    > Jakby tak wszyscy chcieli uzywac starych wersji, to swiat by sie
    > nie
    > rozwijal i dzisiaj zamiast swietnej plasmy, bysmy musieli siedziec
    > na kde3.

    To powiedz mi czemu super hiper najnowsze kde muszę tak raz na
    tydzień restartować bo jakiś kdesysguard puchnie do 8GB ram?
    Czemu raz na dwa tyg. nagle nie mogę zmienić rozmairu okna ani
    przesunąć - robią się "przyspawane" do pulpitu i trzeba restart
    menadżera okien, żeby zaczęło normalnie działać?
    Czemu gdzieś tak od ponad roku aktualnego Firefoxa nie można po
    prostu zostawić w tle na weekend bez żadnych stron (!!!) bo po
    powrocie do roboty po weekendzie okazuje się kompletnie
    nieresponsywny i najprostszą stronę otwiera 10 minut? I trzeba go
    restartować bo jest nieużywalny? Co ten proces robi przez weekend bez
    żadnej otwartej strony (pusta zakładka) że po takim czasie zajmuje
    100% CPU i staje się nieresponsywny? Po co zostawiam Firefoxa? No tak
    wydawało mi się będzie lepiej, bo nie trzeba będzie czekać i go
    uruchamiać gdy jest potrzebny. Naiwny ja. Nie daj Bóg zostawić go na
    weekend z jakąś ostatnio otwartą NOWOCZESNĄ stroną web. W
    poniedziałek będzie 100% CPU użyte i gorąco w pomieszczeniu od. Żeby
    mieć używalnego Firefoxa muszę w piątek po robocie robić mu kill
    -STOP a w poniedziałek kill -CONT. Oczywiście to pomoga bo gnój jest
    zamrożony ale to ma być ten rozwój??
    Zaraz ktoś powie użyj Chrome. Nie mogę - bo mBank w sytaxji gdy się
    ma dwa loginy umie tylko rozpoznawać JEDNĄ przeglądarkę, więc do
    jednego Longina muszę mieć jedną przeglądarkę a do drugiego drugą?
    To jest ten rozwój??

    Nie ma żadnego rozwoju, to tylko wprowadzanie kolejnych bugów.

    --
    Marek