  • 1. Data: 2003-12-07 21:23:52
    Temat: Co zrobić aby moderacja wróciła ?
    Od: Paweł Wójcik <p...@f...eu.org>

    Już boję się klikać na nazwę grupy bo nie wiem co mnie dzisiaj zaatakuje.
    Pewnie znów ktoś napisze że się nie może do neostrady zalogować albo cuś.
    A tak było spokojnie. Przynajmniej wiedziałem o czym tu mogę poczytać...

    --
    "Chińczycy nic nie zapłacą, ustawią się jednego dnia w rządek
    i tupną, każdy lewą nogą. Ziemia zadrży." - paczor, linuxnews.pl

  • 2. Data: 2003-12-07 21:36:31
    Temat: Re: Co zrobić aby moderacja wróciła ?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Czy aby nie jestes zbytnio przewrażliwony?
    W końcu nikt Cię nie zmusza abyś wszystko czytał "jak leci"
    - po to jest "subject" aby sobie wybrać interesujący temat.

    Pix

  • 3. Data: 2003-12-07 21:41:14
    Od: "Qba" <p...@p...poczta.onet.pl>

    Paweł Wójcik (p...@f...eu.org) w wiadomości
    8...@l...focus.eu.org napisał:
> [...]
    > zaatakuje. Pewnie znów ktoś napisze że się nie może do neostrady
    > zalogować albo cuś. A tak było spokojnie. Przynajmniej wiedziałem o

    oj zaledwie kilka postów o neostradzie... żebyś wiedział co się dzieje na
    a.p.neostrada... ;-)
    moderacja dosyć spowalnia dyskusje i chyba dlatego już jej niema (?)

    --
    __ _
    / \|_\ /\ <p...@p...poczta.onet.pl> <http://neofaq.prv.pl/>

  • 4. Data: 2003-12-08 06:53:07
    Od: Paweł Wójcik <p...@f...eu.org>

    Qba wrote:

    > oj zaledwie kilka postów o neostradzie... żebyś wiedział co się dzieje na
    > a.p.neostrada... ;-)
    > moderacja dosyć spowalnia dyskusje i chyba dlatego już jej niema (?)

    Tak, zaledwie kilka. Ale do niedawna wiedziałem o czym będą posty, a teraz
    to jak loteria. Jeszcze moment i ktoś zacznie spam puszczać z doklejanymi
    .doc-ami ;)

  • 5. Data: 2003-12-08 06:55:18
    Od: Paweł Wójcik <p...@f...eu.org>

    pix wrote:

    > Czy aby nie jestes zbytnio przewrażliwony?
    > W końcu nikt Cię nie zmusza abyś wszystko czytał "jak leci"
    > - po to jest "subject" aby sobie wybrać interesujący temat.

    Właśnie chodzi mi o to, że kiedyś to była taka "porządna" grupa
    i nie trzeba było wybierać a teraz czuję się tu jak na stadionie
    dziesięciolecia.

  • 6. Data: 2003-12-08 13:27:37
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Paweł Wójcik <p...@f...eu.org> w artykule
    <news:jnjda1-1jc.ln1@linr.focus.eu.org> pisze:

    > Tak, zaledwie kilka. Ale do niedawna wiedziałem o czym będą posty, a
    > teraz to jak loteria. Jeszcze moment i ktoś zacznie spam puszczać z
    > doklejanymi .doc-ami ;)

    Na razie spam bez doców, ale już wlazł - przez Internetię.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Adres w nagłówku zmieniony poza moim zasięgiem

  • 7. Data: 2003-12-08 19:41:49
    Od: FINCH <b...@c...zieba.info>

    Paweł Wójcik wrote:

    > Właśnie chodzi mi o to, że kiedyś to była taka "porządna" grupa
    > i nie trzeba było wybierać a teraz czuję się tu jak na stadionie
    > dziesięciolecia.

    Na stadionie dziesieciolecia to zaczynały się najciekawsze rzeczy :)
    Teraz zacznie się norma czyli wysłanie pingów i traceroutów ( co zresztą
    sam czyniłem kilka lat temu zanim mnie nie przeprostowano :) )

    --
    FINCH

  • 8. Data: 2003-12-08 22:37:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <br2k0t$iuo$1@nemesis.news.tpi.pl>, FINCH wrote:

    > Na stadionie dziesieciolecia to zaczynały się najciekawsze rzeczy :)
    > Teraz zacznie się norma czyli wysłanie pingów i traceroutów ( co zresztą
    > sam czyniłem kilka lat temu zanim mnie nie przeprostowano :) )

    Eee, teraz na topie jest narzekanie na Neostradę. ;D
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 9. Data: 2003-12-08 23:11:59
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Samotnik <s...@w...samotnik.art.pl> wrote:

    > Eee, teraz na topie jest narzekanie na Neostradę. ;D

    Wcale nie dziwne, jak od września przybyło tego 200 tysięcy - przyjamniej
    wedle tego, co prasa podaje...

    --
    *[ Łukasz Trąbiński ]*