    From: "Radarro" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Corsa A - swap
    Date: Mon, 26 Jul 2010 06:38:58 +0000 (UTC)

    Czesc, dzieki wszystkim za odzew :)

    Michal, to jest Corsa A, jak pisalem, rok 93, z przelomu modeli. Buda stara,
    ale czesc gratow juz z Corsy B. Kupowanie czegos nowego odpada, bo nie mam
    miejsca na kolejny bolid.

    Zalozenie ogolne jest takie, ze Corsiak i tak ma u mnie dozywocie. Sprzedac go
    szkoda, bo moze ze 2 kPLN za niego wezme z dobrym wiatrem. A jak juz ma stac
    jako 3 auto w domu to moge go troche przerobic.

    Silnik - takie c20xe wyglada OK, mniej elektroniki, prostszy, ale tez chyba
    ciezko taki silnik dostac w dobrym stanie, nie? Albo kupic cokolwiek i
    remontowac, to tez jakas droga jest :)

    Poziom zmian - ja sobie zdaje sprawe ze to jest calkowita przerobka auta, ze
    tylko buda zostanie. Dlatego jak pisalem, szukalbym jakiegos Opla uszkodzonego
    na dawce do kompletnego przelozenia.

    Wlasciwosci jezdne - doswiadczenie jakies mam, co prawda z RWD. Na codzien mam
    150konne e36, do tego 110 konny motocykl. Troche sie boje, ze jak dam za mocny
    naped, to fura bedzie tylko na wprost jezdzic a ja zakręty lubie :) Z drugiej
    strony, wszystko jest kwestia doswiadczenia i praktyki. Zrobienie Corsy V6 RWD
    tez jest baaardzo pociagajace, ale to raczej nie ten budzet i jeszcze wiekszy
    poziom zmian. Wieksze doswiadczenie mam w BMW, a Opel i jego przerobki to cos
    nowego dla mnie, czytam i douczam sie dopiero.

    Nie chce sie tym scigac na cwiartke (chyba :) tylko chce miec fun na co dzien.
    Nie wiem czy przy takim doswiadczeniu jakie mam dotychczas takie 136 czy 150
    koni bedzie wystarczajace?

    Sprobuje uderzyc do kogos kto ma takiego swapa i zeby mnie przewiozl - moze
    uda sie swapami z roznymi silnikami, to mialbym lepszy przeglad co mnie kreci
    i latwiej byloby podjac decyzje.

    Dzieki!
    --
    Radarro