  • 1. Data: 2015-06-04 14:06:23
    Temat: Corsa C - nie zapla, wogole nie kreci, kontrolki nie przygasaja - co to moze byc?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    No wlasnie dzisiaj rano chce odpalic Corse C - a tu nic. Cisza.
    Kontrolki nie przygasaja, a rozrusznik milczy - nawet nie pyknie.

    Jak jest wlaczony nawiew to po przekreceniu kluczyka sie wylacza.

    Nic na desce nie swieci - check engine itp/itd.

    Samochod mozna odpalic z pychu i wtedy zapala i jezdzi.

    Co to moze byc?
    Rozrusznik, Prezkaznik, Bezpiecznik? Co szukac?

  • 2. Data: 2015-06-04 14:24:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "fReLuZ" <f...@i...com.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Samochod mozna odpalic z pychu i wtedy zapala i jezdzi.
    >
    > Co to moze byc?
    > Rozrusznik, Prezkaznik, Bezpiecznik? Co szukac?

    Jak nic nawet nie pyka, to bendix... Albo cały rozrusznik?
    https://www.youtube.com/watch?v=WCJ7yu6yf8o

  • 3. Data: 2015-06-04 14:51:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    fReLuZ wrote:

> [...]
    >
    > Samochod mozna odpalic z pychu i wtedy zapala i jezdzi.
    >
    > Co to moze byc?
    > Rozrusznik, Prezkaznik, Bezpiecznik? Co szukac?

    immobilizer, bezpiecznik rozrusznika, jakieś blokady (choć to raczej nie
    w tym aucie)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-06-04 17:01:41
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2015-06-04 o 14:06, fReLuZ pisze:
> [...]
    >
    > Samochod mozna odpalic z pychu i wtedy zapala i jezdzi.
    >
    > Co to moze byc?
    > Rozrusznik, Prezkaznik, Bezpiecznik? Co szukac?

    Szczotki rozrusznika się skończyły? Czasem na krótko pomaga postukanie w
    niego w takim przypadku.

  • 5. Data: 2015-06-04 17:14:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** fReLuZ pisze tak:

    > Co to moze byc?
    > Rozrusznik, Prezkaznik, Bezpiecznik? Co szukac?

    Możesz rozpiąc przewód i z plusa akumulatora podać +12v na rozrusznik.
    Dowiesz się czy wina leży po stronie samochodu czy po stronie
    rozrusznika.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2015-06-04 17:22:04
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2015-06-04 14:51, masti pisze:

    > immobilizer, bezpiecznik rozrusznika, jakieś blokady (choć to raczej nie
    > w tym aucie)

    A jest cos takiego jak bezpiecznik rozrusznika?

    i chyba jeszcze przekaznik?

  • 7. Data: 2015-06-04 18:19:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.06.2015 o 14:06, fReLuZ pisze:
> [...]
    >
    > Samochod mozna odpalic z pychu i wtedy zapala i jezdzi.
    >
    > Co to moze byc?
    > Rozrusznik, Prezkaznik, Bezpiecznik? Co szukac?
    weż sobie zrób przyrządpomiarowy z kabla i żarówki. podłącz jeden koniec
    do masy a drugi do najcieńszego kabelka na rozruszniku. w momencie
    przekręcania kluczyka w pozycje "kręcenia" rozrusznikiem, żarówka:
    Zapala się - wymontowujesz rozrusznik i piszesz, na chomiku mam
    instrukcje samodzielnego naprawiania
    nie zapala się - zostawiasz rozrusznik - kopiesz przy stacyjce.
    ToMasz

  • 8. Data: 2015-06-04 19:54:06
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2015-06-04 18:19, ToMasz pisze:

> [...]
    > instrukcje samodzielnego naprawiania
    > nie zapala się - zostawiasz rozrusznik - kopiesz przy stacyjce.

    Takie pytanie... gdzie jest rozrusznik - ktory to?

  • 9. Data: 2015-06-04 21:44:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    fReLuZ wrote:

    > Takie pytanie... gdzie jest rozrusznik - ktory to?

    to lepiej zaciągnij auto do mechanika. Bo przy takiej wiedzy żadne rady
    Ci nie pomogą

  • 10. Data: 2015-06-05 05:27:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >
    > Samochod mozna odpalic z pychu i wtedy zapala i jezdzi.
    >
    > Co to moze byc?
    > Rozrusznik, Prezkaznik, Bezpiecznik? Co szukac?

    Aku padło.
    Miałem identycznie.