  • 21. Data: 2014-03-07 16:01:13
    Temat: Re: Cudo! Phablet do Aero2 na jedną SIMkę...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53199ff1$0$2357$6...@n...neostrada.pl

    > Myślę że do tego że tablet może spełniać nadrzędna rolę w telefonowaniu producenci
    muszą dojrzeć. Jak do tej pory był to tylko
    > dodatek, ale już widać że to się zmienia. Kiedyś, stosunkowo jeszcze niedawno, co
    dziesiąty tablet miał funkcje telefoniczne,
    > dzisiaj gdzieś tak co drugi-trzeci. Wkrótce pewnie tylko co dziesiąty wyjdzie z
    fabryki bez takiej funkcji.

    Jeśli tablet tej funkcji nie ma -- nie można z tego tabletu dzwonić jak
    ze zwykłego telefonu GSM? Czy można, ale trzeba dorzucić coś softowego?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2014-03-07 16:05:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53199fa0$0$2357$6...@n...neostrada.pl

    jednocześnie?

    > Chyba nikt nie umie... Po prostu nie ma możliwości...

    Być może.

    Jeszcze jedno -- co to jest jednoczesność? Jednocześnie
    z obu kart, czy w danej chwili tylko z jednej, ale raz
    z tej, raz z innej bez zmiany ustawień?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2014-03-07 16:07:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "K" lfc17q$hq$...@p...wsisiz.edu.pl

    > reasumujac, kupujesz czy dodajesz do porownania?

    Ja chcę 10 cali -- albo więcej.
    I nie mniej niż 1280 na 800 pikseli.
    Co najmniej 4 rdzenie i raczej bym wolał DDR3.

    A to dałem jako bulwersującą działalność marketingową.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2014-03-07 18:48:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lfco0t$tgq$...@n...news.atman.pl

    > Ja chcę 10 cali -- albo więcej.

    To jest fajne:

    http://www.samsung.com/pl/galaxypro/specyfikacja.htm

    ale na pewno na razie drogie. 12.2", 3 GB RAM...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2014-03-08 23:44:18
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-06 10:17, Poldek pisze:

    > W tabletach owszem, ale tablet to urządzenie nie przeznaczone do
    > telefonowania. Tzn. nie posiada głośnika i mikrofonu umieszczonego tak,
    > jak np. w smartfonach. A jak wiadomo z karty Aero2 nigdzie się nie
    > zadzwoni, ani rozmowy nie odbierze przez GSM. Więc jeśli to ma być
    > telefon, to potrzebna inna karta SIM.

    Mój tablet może służyć jako telefon. Jest do tego przystosowany. Ma 2
    sloty na karty SIM, 1 na kartę pamieci. Poza tym 2 kamery-robi ładne
    zdjęcia.

    --
    animka

  • 26. Data: 2014-03-09 08:33:26
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 07 Mar 2014 11:31:47 +0100, Trybun napisał(a):

    > Że odbiega od utartych standardów to nie znaczy że zaraz komiczny.

    Widziałem takiego delikwenta na żywo, komiczny. Podobnie gość cykający
    fotki tabletem.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarska Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 27. Data: 2014-03-09 14:26:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ALEX Alpha MR" b1gpjji970gf$.d4ue152pfazq$....@4...net

    > Widziałem takiego delikwenta na żywo, komiczny.
    > Podobnie gość cykający fotki tabletem.

    Widelec też kiedyś był rekwizytorem komika? ;)

    Nie jest ważne narzędzie (aparat z dalmierzem,
    tablet, matówka jednoobiektywowa czy dwuobiektywowa,
    małpa, popularna lustrzanka, smartfon, obskurna kamera,
    rozwiązania inne, nietypowe zupełnie -- jak wykorzystanie
    kropli wody/rosy w charakterze soczewki, firanki w charakterze
    siatki dyfrakcyjnej itd...) ale ważny jest efekt -- treść
    wyrażona fotografią. :)

    Nie jest ważny język (polski, hiszpański, rosyjski,
    białoruski, angielski, grecki, niemiecki) ale treść
    nim przekazana.

    Zazwyczaj obok treści ważna jest i forma -- inaczej
    smakuje nektar pity z musztardówki, inaczej z pucharu.
    Inaczej trawimy jedzenie pachnące ładnie i wyglądające
    świeżo, a inaczej smakujące, wyglądające i pachnące
    jak zgniłe czy spleśniałe...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2014-03-09 17:10:30
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    >
    > Jeszcze jedno -- co to jest jednoczesność? Jednocześnie
    > z obu kart, czy w danej chwili tylko z jednej, ale raz

    O to czy można "zaptaszkować" obie karty jednocześnie w menu "przesył
    danych". U mnie to jest o tyle problematyczne bo wysyłam sporo MMSów, i
    dlatego muszę za każdym razem zmieniać w menu "przesył danych" kartę z
    AERO2 na Orange.

  • 29. Data: 2014-03-09 17:11:35
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53199ff1$0$2357$6...@n...neostrada.pl

    > Jeśli tablet tej funkcji nie ma -- nie można z tego tabletu dzwonić jak
    > ze zwykłego telefonu GSM? Czy można, ale trzeba dorzucić coś softowego?

    No jasne że nie można.. Tablet musi być wyposażony w moduł GSM. I co
    ważne - modem 3G to nie moduł GSM. Jest sporo tabletów wyposażonych w
    modem 3G ale bez możliwości telefonowania po gsm. Można przypuszczać na
    nieomal 100% że tablet z dualsim będzie na pewno miał możliwość
    korzystanie z niego także jako telefonu.

  • 30. Data: 2014-03-09 17:11:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-09 08:33, ALEX Alpha MR pisze:

    > Widziałem takiego delikwenta na żywo, komiczny. Podobnie gość cykający
    > fotki tabletem.

    Ale tak konkretnie to co w tym było komicznego?