  • 1. Data: 2022-11-04 19:54:53
    Temat: Cybanta szukam
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Tak patrzę, patrzę i nic nie widzę.

    Od ściany odchodzi prawie poziomo rura, fi około 50.

    Potrzebuję do niej przymocować naświetlacze halogenowe oraz kamerę.
    Oświetlacze mają typową ramkę z otworami - więc ramka ta będzie równolegle
    do rury.
    Kamera ma natomiast pionową ściankę do montowania - do zawieszenia np. na
    ścianie.

    Są jakiś gotowe uchwyty, obejmy, cybanty?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2022-11-04 20:04:49
    Temat: Re: Cybanta szukam
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 04.11.2022 o 19:54, Adam pisze:

    > Są jakiś gotowe uchwyty, obejmy, cybanty?

    Może coś takiego przerobić?
    https://allegro.pl/oferta/uchwyt-metalowy-obejma-do-
    rury-kanalizacyjnej-50mm-12597952377

  • 3. Data: 2022-11-04 21:12:05
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 Nov 2022 20:04:49 +0100, nadir napisał(a):

    > Może coś takiego przerobić?
    > https://allegro.pl/oferta/uchwyt-metalowy-obejma-do-
    rury-kanalizacyjnej-50mm-12597952377

    No i chyba, jak nic innego nie znajdę, to albo taki cybant albo obejma i
    jakaś płyta montażowa z otworami.

    Wiele lat temu widziałem gotowe uchwyty, tylko nie pamiętam, gdzie. Być
    może w Dipolu. Ale teraz tam nic takiego nie widzę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2022-11-04 21:17:59
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 4.11.2022 21:12, Adam wrote:

    > Wiele lat temu widziałem gotowe uchwyty, tylko nie pamiętam, gdzie. Być
    > może w Dipolu. Ale teraz tam nic takiego nie widzę.

    np: Dahua PFA152-E

    --
    Mirek.

  • 5. Data: 2022-11-04 21:20:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 4 listopada 2022 o 19:54:55 UTC+1 Adam napisał(a):
> [...]
    > ścianie.
    >
    > Są jakiś gotowe uchwyty, obejmy, cybanty?

    Uchwyty do anten

  • 6. Data: 2022-11-04 21:20:34
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 04/11/2022 20:12, Adam wrote:

> [...]
    >
    > Wiele lat temu widziałem gotowe uchwyty, tylko nie pamiętam, gdzie. Być
    > może w Dipolu. Ale teraz tam nic takiego nie widzę.

    szukał bym w firmach zajmującymi się "profesjonalnymi" sieciami WiFi

    https://www.cyberbajt.pl/produkt/11124/uchwyt-precyz
    yjny-wireless-wire-dish-rblhgg-60adkit.html

    https://www.cyberbajt.pl/produkt/11134/uchwyt-naslup
    owy-lhg-mount-lhgmount.html

    https://www.cyberbajt.pl/produkt/6412/uchwyt-uniwers
    alny-podwojny-ocynkowany-z-cybantami.html

    w a wogóle:
    https://www.cyberbajt.pl/cms.php?get=find&s=uchwyt&g
    et=find#s=uchwyt

  • 7. Data: 2022-11-04 21:24:43
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.11.2022 o 21:12, Adam pisze:

> [...]
    >
    > Wiele lat temu widziałem gotowe uchwyty, tylko nie pamiętam, gdzie. Być
    > może w Dipolu. Ale teraz tam nic takiego nie widzę.

    Bo nie umiesz klikać :D
    https://sklep.delta.poznan.pl/uchwyty-na-slup_l1_c12
    77.html
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2022-11-04 21:41:44
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 Nov 2022 20:20:34 +0000, Cezar napisał(a):

> [...]
    owy-lhg-mount-lhgmount.html

    > https://www.cyberbajt.pl/produkt/6412/uchwyt-uniwers
    alny-podwojny-ocynkowany-z-cybantami.html

    W widzisz. W Cyberbajcie czasem biorę jakieś Mikrotiki czy Ubiquiti, a
    zapomniałem, że mają też elemanty montażowe.

    Dzięki, chłopaki, już daliście mi sporo wsakzówek :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam