eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzas życia akumulatora w silniku hybrydowym › Re: Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: p0li <p...@t...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym
    Date: Mon, 22 Oct 2018 21:46:35 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 35
    Message-ID: <1...@p...z.dialoga>
    References: <5bcc2c39$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <l...@p...z.dialoga> <pqic04$mu7$1@dont-email.me>
    Reply-To: p...@t...net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="818dc21978d0dff123ea3f9e9d201469"; logging-data="5626";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19Q3C+cGwmBkSqFC/+LrK6U"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl (0f82c615.463.384)
    Cancel-Lock: sha1:Ud706K3Vt+smSz7LUvDV9FmemyY=
    X-Face: <N:_Jp{z2`Xm4{FIFXjV26].D:q1L/h>0$g7~^g:T{8k3c-)S+1J-Ik!VnBs8Z@CK"0T;mD
    qh!l+y.OB{OrO*@Ym-kmxJx"{&IQ2&Pa)K%R?$iiZMy]9i~R;
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642005
    [ ukryj nagłówki ]

    T->Dnia 2018-10-21 19:11:31 niejaki ToMasz napisał:
    >> tak jak koledzy pisali - prędzej koła odpadną niż padnie (normalnie
    >> eksploatowana) bateria
    >
    > i teraz jak skrytykować czyjąś opinię bez wywoływania u rozmówców
    > agresji? O...? Czyżby istniało urządzenie które naprawdę się nie zużywa?
    > No nie daję wiary.

    ponieważ siędzę zawodowo trochę w temacie to ci odpowiem najprościej jak
    umiem

    nie da się porównac baterii z telefonu z samochodową z powodu odmiennych
    założeń przyjętych podczas projektowania jednej i drugiej

    bateria w samochodie tak że się zużywa ale jest tak zrobiona żeby
    użytkownik tego nie zauważył np rzeczona bateria do volta ma ok 15kWh ale
    dla użytkownika dostępnych jest 10 - reszta to bufor górny i dolny oraz
    zapas do ewentualnych padających cel

    wszystkim tym zarządza aktywny bms który komunikuje się ze sterownikiem
    silnika oraz z ładowarką i nie pozwala na eksploatację posodująca
    uszkodzenie baterii

    i dlatego też volt może przejechac na tej bateryjce ~650 tys km bez
    zauważalnego spadku osiągów
    http://samochodyelektryczne.org/chevrolet_volt_z_201
    2r_osiagnal_przebieg_blisko_650000_km.htm

    kto z was przejechał tyle jednym samochodem?


    --
    P0zdrawiam
    p0li
    hydro rulez ;)
    prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: