eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzas życia akumulatora w silniku hybrydowym › Re: Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!
    feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mai
    l
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym
    Date: Tue, 23 Oct 2018 22:35:51 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 26
    Message-ID: <pqo0n7$ccg$4@dont-email.me>
    References: <5bcc2c39$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <l...@p...z.dialoga> <pqic04$mu7$1@dont-email.me>
    <1...@p...z.dialoga>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 23 Oct 2018 20:35:51 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="3cf55fc855e7554d58d465e2301dc4fb";
    logging-data="12688";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19FtqOoXodbyyXygiLXkEws"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    Cancel-Lock: sha1:gkbktbogpOKjWUUm5oMIwsq1d1Y=
    In-Reply-To: <1...@p...z.dialoga>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642061
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 22.10.2018 o 21:46, p0li pisze:
    > T->Dnia 2018-10-21 19:11:31 niejaki ToMasz napisał:
    >>> tak jak koledzy pisali - prędzej koła odpadną niż padnie (normalnie
    >>> eksploatowana) bateria
    >>
    >> i teraz jak skrytykować czyjąś opinię bez wywoływania u rozmówców
    >> agresji? O...? Czyżby istniało urządzenie które naprawdę się nie zużywa?
    >> No nie daję wiary.
    >
    > ponieważ siędzę zawodowo trochę w temacie to ci odpowiem najprościej jak
    > umiem
    >
    > nie da się porównac baterii z telefonu z samochodową z powodu odmiennych
    > założeń przyjętych podczas projektowania jednej i drugiej

    ja myślę ze się da.

    > bateria w samochodie tak że się zużywa ale jest tak zrobiona żeby
    > użytkownik tego nie zauważył np rzeczona bateria do volta ma ok 15kWh ale
    > dla użytkownika dostępnych jest 10 - reszta to bufor górny i dolny oraz
    > zapas do ewentualnych padających cel

    ja może źle patrzyłem, ale wpisując bateria prius na obrazkach widzę
    1kw. źle patrze?

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: