    Subject: Re: Czego nie kupić?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Date: Thu, 5 Nov 2015 11:40:57 +0100

    W dniu 2015-11-02 o 22:29, Wiwo pisze:

    > Wiem, że pewnie lepszym wyborem byłoby jakieś Volvo 850 lub coś
    > podobnego, ale lista jest jaka jest. Mimo to, jeśli pominąłem coś
    > fajnego, to sugestie rozważę... ;-)
    >
    > Wiwo

    Jak by nie patrzeć każde Volvo to już wóz luksusowy. A luksus jak
    wiadomo ma swoja cenę. Ale jakiś wóz (klasy średniej, jako zamiennik dla
    tych poszukiwanych mikrusów), innej firmy jak najbardziej warto wziąć
    pod uwagę. Ot choćby takiego Opla Vectrę. Auto o kosztach serwisowania
    porównywalnych do tych miniaturek, natomiast co do komfortu czy
    bezpieczeństwa to właściwie nie ma czego porównywać.