    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 22 Apr 2020 12:25:50 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czego warto się uczyć?
    From: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Tuesday, April 21, 2020 at 9:39:31 PM UTC+2, Roman Tyczka wrote:
    > Technologie i frameworki są bez znaczenia, liczy się background,
    > doświadczenie w rozwiązywaniu problemów, umiejętność spojrzenia z dystansu
    > na problem, no i wiedza podstawowa pt. "jak to działa pod spodem".

    Technologie i framworki mają istotne znaczenie, bo dają
    narzędzia do rozwiązania problemów w sposób przewidywalny
    (tzn. inny programista na podobnym poziomie zrozumie co
    się tam dzieje, gdy wreszcie postanowisz rzucić to wszystko
    i wyjechać w Bieszczady). Nie marnuje się czasu na
    wynajdywanie koła. Np. dobra znajomość ]biblioteki standardowej ulubionego języka
    pozwala na ocenę, co trzeba samemu dorzeźbić,
    czy jakie są ograniczenia. To jest wg mnie część doświadczenia.

    w.