  • 61. Data: 2014-11-23 15:06:24
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:
    > nie przeszkadza Ci to udawać się wymądrząć.
    > A pokazujesz, że masz bardzo ograniczone doświadczenie w jednym małym
    > kawałeczku.
    > A już najbardziej mnie śmieszy Twoje przekonanie o wałsnej genialności.
    > może za następne 20 lat i 20 języków programowania zaczniesz coś
    > rozumieć. ale mam wątpliwości.

    Moje poczucie genialności to tylko Twoja wlasna iluzja, urojenie, wywołanie
    nieuważnym czytaniem.

    > W każdym razie u mnie jako programista roboty byś nie dostał. Ktoś kto
    > uważa, że jest genialny i nie robi błędów jest zagrożeniem dla projektu.

    U Ciebie jako programista pracy byl w ogole nie szukał :-)

  • 62. Data: 2014-11-23 15:06:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > twierdzisz, że nie wiesz ile pamięci ma iPhone. Czyli kłamiesz mówiąc,
    > że ma 1GB.

    Znowu dajesz kolejny przykład na nieuważne czytanie lub nie rozumiesz po
    prostu co czytasz.
    Czy jestes obcokrajowcem i język polski jest dla Ciebie nowym językiem
    obcym z którym sobie jeszcze nie radzisz?

  • 63. Data: 2014-11-23 15:17:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > U Ciebie jako programista pracy byl w ogole nie szukał :-)

    dobrze. Powiem HR, że tego pana nie obsłuujemy. Tylko się nie zdziw bo
    to w Stanach też zadziała :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 64. Data: 2014-11-23 15:20:13
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > dobrze. Powiem HR, że tego pana nie obsłuujemy. Tylko się nie zdziw bo
    > to w Stanach też zadziała :)

    Dowcipas z Ciebie! :-)

  • 65. Data: 2014-11-23 15:23:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Dowcipas z Ciebie! :-)

    To,że ty kłamiesz to nie znaczy, że inni też. Sam chciałeś.

  • 66. Data: 2014-11-23 15:29:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2014 13:08:15 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Co do nowoczesności Androida to chyba masz mierne pojęcie... :-)
    > Poczytaj sobie o tym jak to jest on "poskładany z ochłapów Linuksianych".
    > Poczytaj sobie co to jest Delvik i czemu go programiści nie lubią...
    >
    > Apple robiąc pierwszego iPhone miało do wyboru albo okroić MacOS albo
    > rozbudować iPoda... Gdyby wybrali to pierwsze to dziś pewnie byłoby w
    > iPhone to co w Androidzie: niepotrzebna nikomu w telefonie pecetowa
    > złożoność, olbrzymie wymagania na pamięć operacyjną i ilość rdzeni
    > procesora.

    Zaraz zaraz ... MacOS przeciez swietnie chodzil na kilkunastu MB RAM
    :-) Rzekomo ... a nie, przepraszam, sprawnie chodzil.

    > Wybrali to drugie: obudowali mały, wydajny system z niewielkimi wymaganiami
    > sprzętowymi w to, co jest niezbedne w telefonie trzymanym w kieszeni.
    > W efekcie mamy iOS - maly, sprawny os bedacy niezawodna platforma dla
    > urzadzen przenosnych

    Ja tam czytam ze poskladany z roznych kawalkow :-)

    > i Androida - obrosnieta w mało komu potrzebne na
    > codzień wodotryski kobyłę z trzema różnymi przeglądarkami do netu (po co to
    > komu?)

    Nie trzeba instalowac, przychodzi z jedna.

    > z ogromnymi wymaganiami sprzętowymi i potem co się łączy - ogromnymi
    > wymaganiami co do pojemności baterii.

    Ktora jest podobna jak w iphone ... i podobnie dlugo starcza ?

    > Ja naprawdę nie muszę się podniecać faktem ze moj telefon ma trzy
    > przeglądarki i przy każdym kliknięciu na linka w mailu wkurza mnie
    > dodatkowym pytaniem której przeglądarki użyć do wyświetlenia klikniętego
    > linka: przerost formy nad treścią!

    Wystarczy zaznaczyc "zapamietaj wybor".

    Ale potem ... strona jakas nie chodzi, a pod inna chodzi.

    Dziala wam np logowanie do t-mobile.pl ?

    > Ale co to za argument??

    Wlasciwy.

    J.

  • 67. Data: 2014-11-23 15:50:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zaraz zaraz ... MacOS przeciez swietnie chodzil na kilkunastu MB RAM
    > :-) Rzekomo ... a nie, przepraszam, sprawnie chodzil.

    Nie wiem, mam Macbooka 2009 lub 2010 roku i rzeczywiście dziala on
    sprawniej niż dwuletni laptop HP w biurze z Win7 ... Może racja. Ale to
    wciąż w 2007 był za duzy kawalek kodu do strawienia na to co elektronika
    mogla w iPhone w 2007...

    > Ja tam czytam ze poskladany z roznych kawalkow :-)

    W sumie rzadko lub prawie wcale nie tworzy sie softu od zera... Każda duża
    firma będąca parę dekad na rynku będzie mieć ogromne zadowy kodu ktory
    można użyć ponownie lub dostosować nieco do czegoś innego.
    Więc tu nie ma się co dziwic...

    > Nie trzeba instalowac, przychodzi z jedna.

    Nie, tablet od Samsunga przychodzi z dwiema. Jedna sie nazywa Chrome i ma
    kolorowe wzodzyste logo a druga sie nazywa Internet i ma logo z globusem.
    Cokolwiek innego sobie doinstalujesz aby sprawdzic czy strona ktora pod
    Safari wyglada dobrze tylko na Chrome ch$$jowo wygla (ja mialem jeszcze
    Opere) to masz juz trzy...

    > Ktora jest podobna jak w iphone ... i podobnie dlugo starcza ?

    No nie wiem...

    > Wystarczy zaznaczyc "zapamietaj wybor".
    >
    > Ale potem ... strona jakas nie chodzi, a pod inna chodzi.

    I szukasz godzine przelatujac pierdylion niepotrzebnych ustawień aby
    znależć gdzie sie to "zapamietaj wybór" odhacza....

    Czy zamiast trzech przegladarek z ktorych kazda dziala miernie nie wolałbyś
    jednej, takiej ktora działa dobrze?

    > Dziala wam np logowanie do t-mobile.pl ?

    > Wlasciwy.

    Niewlasciwy bo to jest odwolanie sie do autorytetu ludzi ktorych nikt nie
    zna.

  • 68. Data: 2014-11-23 15:51:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > To,że ty kłamiesz to nie znaczy, że inni też. Sam chciałeś.

    Już Ci tłumaczyłem, że to nie żadne kłamstwa z mojej strony tylko urojenia
    wynikające z nieumiejętnego czytania po Twojej stronie :-))

  • 69. Data: 2014-11-23 18:44:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Ale to był żart...

    >Nie widzisz że Ghost nie jest rozmówcą z którym można coś merytorycznie w
    >tym temacie podyskutować?
    >On się na tym nie zna, myli ram z pamięcią masową, i potem wyzywa mnie od
    >pajaców i idiotów.
    >Więc wymianę z nim traktuję tylko na poziomie "rozrywkowym".

    Nie pij tyle.

  • 70. Data: 2014-11-23 18:47:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    >Nie. Ty nie wysłałeś żadnych linków.

    Wiec na jakiej podstawie wmawiasz mi, ze mylę operacyjna z masowa? Na
    podstawie własnego prymitywizmu?