  • 1. Data: 2014-11-23 00:59:30
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 21 Nov 2014 23:41:55 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Ano tu jest to wyjaśnione - przyczyna dla której Android wymaga
    > dużo więcej pamięci do szybkiej pracy jest znowu Java i garbage
    collection:
    > http://www.quora.com/How-come-the-iPhones-1-GB-RAM-i
    s-touted-to-be-able-to-compete-with-more-than-2-GB-R
    AM-of-Android-phones/answers/7061202
    > Dopiero Android z 3G ramu na pokładzie będzie pracował tak szybko
    > jak iPhone z 1G ramu - a mniej kostek pamięci to mniej prądu z
    baterii!
    > Telefon z Androidem na pokładzie musi mieć 4 do 8 razy więcej
    pamięci
    > niż aktualnie używa aby pracował sprawnie - a więc macie kostki,
    chipy,
    > gdzie trzyma system śmieci :-) iPhone nie używa Javy, jest
    efektywniejszy.

    Tak, było to już wielokrotnie powtarzane. Android NIGDY nie dorówna
    wydajnością iphonowi ma tej samym hardware ze wzgędu na swój design.
    Nikogo to nie dziwi, tak ma być. Poi co odgrzewasz stary kotlet?.I
    nie udawaj zaskoczonego odkryciem, temat wywołałeś tylko po to aby
    znowu onanizować się iphonem.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2014-11-23 07:09:17
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:
> [...]
    > Nikogo to nie dziwi, tak ma być. Poi co odgrzewasz stary kotlet?.I nie
    > udawaj zaskoczonego odkryciem, temat wywołałeś tylko po to aby znowu

    Nieuwaznie czytasz, bo napisalem przeciez ze wiedzialem ze jest mniej
    efektywny - zaskoczony bylem ze musi miec 3x tyle ramu co iPhone aby miec
    podobna sprawnosc w aplikacjach :-)

  • 3. Data: 2014-11-23 08:28:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 23 Nov 2014 06:09:17 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Nieuwaznie czytasz, bo napisalem przeciez ze wiedzialem ze jest
    mniej
    > efektywny -

    Owszem.

    zaskoczony bylem ze musi miec 3x tyle ramu co iPhone aby miec
    > podobna sprawnosc w aplikacjach

    Bzdura te 3x.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2014-11-23 12:22:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2014 06:09:17 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    > Nieuwaznie czytasz, bo napisalem przeciez ze wiedzialem ze jest mniej
    > efektywny - zaskoczony bylem ze musi miec 3x tyle ramu co iPhone aby miec
    > podobna sprawnosc w aplikacjach :-)

    Ale jakies szczegoly jak to mierzono ?

    No bo gram w gierke na Androidzie ... predkosc ma w sam raz. Ani za
    szybko, ani za wolno. A ma tylko 1GB - tyle co Iphone ?
    Co ciekawe, na innym telefonie, niby znacznie gorszym, ze znacznie
    mniejsza iloscia RAM tez ma w sam raz predkosc.

    J.

  • 5. Data: 2014-11-23 14:08:14
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Co ciekawe, na innym telefonie, niby znacznie gorszym, ze znacznie
    > mniejsza iloscia RAM tez ma w sam raz predkosc.

    Nie chodzi o używanie z jedną aplikacją tylko przymulanie gdy otworzysz ich
    tyle, że zajęta jest większość lub prawie cała pamięc operacyjna...

  • 6. Data: 2014-11-23 14:08:17
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Owszem.
    >
    > zaskoczony bylem ze musi miec 3x tyle ramu co iPhone aby miec
    >
    > Bzdura te 3x.

    Słuchaj, przecież ja sam tego nie mierzyłem.

    Znalazłem wiarygodny artykuł w sieci, opublikowałem go z własnym
    tłumaczeniem z j. Angielskiego na tej grupie i zainicjowała się dyskusja.

    Nie zgadzasz się, że trzy razy?
    Ok, ale napisz dlaczego się nie zgadzasz: jak to wyliczyłeś?
    Albo gdzie o tym poczytałeś - podyskutujmy.
    Od tego jest ta grupa.

  • 7. Data: 2014-11-23 15:20:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2014 13:08:14 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Nie chodzi o używanie z jedną aplikacją tylko przymulanie gdy otworzysz ich
    > tyle, że zajęta jest większość lub prawie cała pamięc operacyjna...

    No ale to Android, kupa roznych aplikacji pracuje. Na iphone pewnie
    tez :-)

    No i po co na telefonie mam miec otwarta jaka kupe aplikacji ?
    Juz mnie to prawde mowiac wk* na Androidzie ze paru nie da sie
    wylaczyc. Oraz ze nie da sie wylaczyc/zatrzymac czesci pracujacej w
    tle.

    Poza tym zaraz - padlo ze odsmiecacz potrzebuje kilkakrotnie wiecej
    pamieci, a wiec nie wiekszosc pamieci zajeta, tylko mniejszosc :-)

    J.

  • 8. Data: 2014-11-23 15:51:01
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Juz mnie to prawde mowiac wk* na Androidzie ze paru nie da sie
    > wylaczyc. Oraz ze nie da sie wylaczyc/zatrzymac czesci pracujacej w

    Tak, to potrzebne.

    > Poza tym zaraz - padlo ze odsmiecacz potrzebuje kilkakrotnie wiecej
    > pamieci, a wiec nie wiekszosc pamieci zajeta, tylko mniejszosc :-)

    Nie że potrzebuje tylko ze wtedy pracuje sprawnie.

  • 9. Data: 2014-11-23 17:29:25
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 23 Nov 2014 13:08:14 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Nie chodzi o używanie z jedną aplikacją tylko przymulanie gdy otworzysz ich
    >tyle, że zajęta jest większość lub prawie cała pamięc operacyjna...

    A po ch... owtwierac tyle aplikacji? NA TELEFONIE?

    A.L.

  • 10. Data: 2014-11-23 18:13:40
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 23 Nov 2014 00:59:30 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    >Nikogo to nie dziwi, tak ma być. Poi co odgrzewasz stary kotlet?.I
    >nie udawaj zaskoczonego odkryciem, temat wywołałeś tylko po to aby

    tak na zupelnym marginesie... jakby kogos intereowala architektuar
    Androida to tutaj mozan poczytac

    http://os.itec.kit.edu/downloads/sa_2010_braehler-st
    efan_android-architecture.pdf

    Specjalnie polecam

    3.3 Optimizations of memory allocation and usage

    A.L.