  • 1. Data: 2010-07-03 06:18:05
    Temat: Czeska autostrada D1 za Ostrava
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    Czolem,

    Czy ktos moglby mi powiedziec jak wyglada czeska autostrada D1 od
    granicy Chalupki/Bohumin do Belotina?
    Wg mapy:
    http://www.motorway.cz/image/map_large.gif
    wyglada na skonczona, z krotkim kawalkiem jednopasmowym, jednak wg
    viamichelin/googlemaps ten kawalek to 37km.

    Ktos moze mial przyjemnosc jechac ostatnio i jest w stanie powiedziec,
    ktora droga jest lepsza? (Cieszyn-Frydek Mistek czy Chalupki-Ostrava i
    dalej do Brna). Jade z Krakowa wiec to raczej na jedno wychodzi.

    dzieki
    Kwik

  • 2. Data: 2010-07-03 22:49:45
    Temat: Re: Czeska autostrada D1 za Ostrava
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    Bohumin - Brno full auto.

    winietkę kup przed granicą albo będziesz musiał zjechać w stonę Bohumina na
    stację bo łapią przed Shellem.

    pozdr.

    kor_nick

  • 3. Data: 2010-07-04 09:42:01
    Od: qba <l...@o...pldupa>

    W dniu 2010-07-03 06:18, Kwik pisze:
    > Czolem,
    >
    > Czy ktos moglby mi powiedziec jak wyglada czeska autostrada D1 od

    prawy pas tragiczny, ma dużo złączeń i strasznie tłucze zawiecha, lewym
    da sie jechac, im blizej pragi tym lepiej.

  • 4. Data: 2010-07-04 09:46:15
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    > winietkę kup przed granicą albo będziesz musiał zjechać w stonę Bohumina
    > na stację bo łapią przed Shellem.

    dzieki za info. Gdzie przed granica mozna kupic winietke? Cena jest
    nominalna i kurs przeliczenia jakis ludzki?

    Kwik