    From: ń <ń@ń.ń>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy Samsung sprzedał dział drukarek do HP?
    Date: Tue, 9 Jan 2018 17:12:42 +0100

    Użyszkodnicy cierpią, bo zawsze po takim "machniom" są problemy ze wsparciem,
    sterownikami, dokumentacją.
    Wczoraj pościągałem sterowniki i soft z tej nowej strony wsparcia HP mysląć, że będą
    jakieś najnowsze i... są to dość stare wersje, a wcale nie najnowsze (ostatnie)
    wypuszczone onegdaj przez Samsunga.

    Mój problem z kombajnem Samsung:

    Jak w Samsung Document Creator uzyskać język skanowania ocr polski (w rozwijanym menu
    SDC pokazują się tylko cztery główne języki zachodnie)?
    Głowę bym dał, że w wersjach z softu z roku powiedzmy +/- 2019-2012 polski był (choć
    OIDP jakaś kobyła, którą ledwo dźwigał stary jednordzeniowy komp).
    Polski ocr w tym Samsungu niby jest możliwy (jeszcze nie próbowałem), ale w wersji
    skanowania z drukarki do komputera ('push' do zadanego katalogu), a nie z samego
    komputera (a wygodniej mi wklepywać wszystko w kompie, niż na ekraniku drukarki).

    Do ocr najczęściej używam skanowania przez Adobe Acrobata, bo jest w tym bardzo
    szybki, ale niestety w ocr w języku polskim robi masę błędów.

    Inne programy (np. Abbyy FineReader) to masa cyzelowania strona po stronie, szkoda mi
    czasu.