    From: ń <ń@ń.ń>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy Samsung sprzedał dział drukarek do HP?
    Date: Wed, 10 Jan 2018 15:07:36 +0100

    Przede wszystkim rzecz w przeszukiwaniu tekstu w razie potrzeby, a także
    kopiuj-wklej, ale jeżeli ocr średnio sobie radzi z j. polskim (jak np. Adobe Acrobat
    9 - podejrzewam choć tego nie wiem, że Acrobat nie posługuje się słownikiem, lecz
    jedynie rozpoznawaniem litera po literze), to rezultaty przeszukiwania (katalogu,
    dysku, komputera, serwera wg słowa kluczowego szczególnie ze znakami diakrytycznymi)
    są wątpliwe.
    Z kolei Acrobat ma w ocr fajną funkcję clear_text, dzięki której 'obrazek' tekstu
    staje się bardziej czytelny niż nawet w oryginale.

    -----
    > Może dlatego że sto stron w obrazkach zajmuje sto razy więcej miejsca niż te same
    sto stron w tekście.
    > O wygodzie czytania tekstu w porównaniu do obrazków na monitorach różnej wielkości
    ne wspomnę.