  • 1. Data: 2013-11-14 07:56:24
    Temat: Czy donosicie na piratów drogowych?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    W przypadku łamania prawa przez radiowozy, sprawa oczywista, wysyłam.
    Jednak w wypadku innych kierowców mam wątpliwości.
    Z jednej strony pirat, ale z drugiej strony pomagać policji? :-(

    Pytam, bo nagrałem wyjątkowo niebezpieczne zachowanie pirata,
    wyprzedzanie na skrzyżowaniu, pasem do jazdy w przeciwnym kierunku i
    ominiecie o milimetry dwójki pieszych. Zastanawiam się, wysłać filmik do
    policji czy nie?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 2. Data: 2013-11-14 08:26:05
    Temat: Re: Czy donosicie na piratów drogowych?
    Od: "semi" <s...@b...com.pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na skrzyżowaniu, pasem do jazdy w przeciwnym kierunku i ominiecie o
    > milimetry dwójki pieszych. Zastanawiam się, wysłać filmik do policji czy

    Wysłać.
    Następnym razem może rozjechać mnie lub Ciebie na pasach.
    Zapodaj filmik i daj linka na grupę.

  • 3. Data: 2013-11-14 08:31:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 14 Nov 2013 07:56:24 +0100, WW

    > Z jednej strony pirat, ale z drugiej strony pomagać policji? :-(

    Dziwne stwierdzenie. Policji zrobi krzywdę jak w końcu coś źle wyliczy?

    Też mam rejestrator i daleko mi do wysyłania nagrań na policję -- przez 2-3
    lata nic takiego nie zrobiłem -- choć paru się w sumie kwalifikowało,
    choćby ten: http://www.youtube.com/watch?v=ooLBFiQzaEs -- ale niewątpliwe,
    że w końcu któryś tak wyraźnie podpadnie swoją głupotą, że skrupułów mieć
    nie będę.

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2013-11-14 09:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > wyprzedzanie na skrzyżowaniu, pasem do jazdy w przeciwnym kierunku i
    > ominiecie o milimetry dwójki pieszych. Zastanawiam się, wysłać filmik do

    Skoro zauważyłes coś takeigo, *zrobione z premedytacją*, to naprawde masz
    jakieś wątpliwości?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 5. Data: 2013-11-14 09:42:56
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-14 07:56, WW pisze:
> [...]
    > Jednak w wypadku innych kierowców mam wątpliwości.
    > Z jednej strony pirat, ale z drugiej strony pomagać policji? :-(

    Kieruj się własną oceną i rozsądkiem, a nie przepisami "prawa". Jeśli
    uważasz, że jedzie niebezpiecznie (ale jak już ochłoniesz ze
    wzburzenia), to donoś.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-11-14 10:37:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.11.2013 07:56, WW pisze:
    > Witam
    >
    > W przypadku łamania prawa przez radiowozy, sprawa oczywista, wysyłam.
    > Jednak w wypadku innych kierowców mam wątpliwości.

    Ja już nie. Mam dość buractwa niezachowującego bezpiecznego odstępu czy
    omijających pojazdy przepuszczające pieszych na pasach.

    > Z jednej strony pirat, ale z drugiej strony pomagać policji? :-(

    A czemu nie pomagać policji?

  • 7. Data: 2013-11-14 10:41:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości
    Thu, 14 Nov 2013 07:56:24 +0100, WW

    >Dziwne stwierdzenie. Policji zrobi krzywdę jak w końcu coś źle
    >wyliczy?

    Policji jak policji - pomyslcie ze kiedys jakis emeryt pojedzie 50/50
    i bedzie was nagrywal :-P

    J.

  • 8. Data: 2013-11-14 10:52:21
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    W dniu 2013-11-14 07:56, WW pisze:

    > Z jednej strony pirat, ale z drugiej strony pomagać policji? :-(

    Rozumiem, że można nie lubić tej organizacji ale Twoje podejście jest
    trochę za bardzo polskoludowe. To nie jest pomoc policji aka "pomoc IM",
    a postawa obywatelska prowadząca do ukarania idioty który niemal
    potrącił dwójkę ludzi.

  • 9. Data: 2013-11-14 10:59:29
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > Jednak w wypadku innych kierowców mam wątpliwości.
    > Z jednej strony pirat, ale z drugiej strony pomagać policji? :-(

    Jesteś JP na 99%?
    Kiedyś jechałem sobie po mieście, po dwa pasy ruchu w każdą stronę.
    Przede mną samochód, ale widać, że jedzie dziwnie, raz jeden pas, raz
    drugi, gdy chciałem go wyprzedzić zaczął jechać środkiem. Na
    skrzyżowaniu nie zmieścił się w zakręt, dalej jechał pasem zieleni.
    Znaczy się - pijany albo chory. Zadzwoniłem i jechałem za nim aż go
    radiowóz zatrzymał.

  • 10. Data: 2013-11-14 11:04:38
    Od: p...@g...com

[...]

    IMHO starsze pokolenie tak ma, najpierw zabory, okupacja, pozniej PRL i aparat ucisku
    :-) mina lata zanim sie mentalnie zmienia ew. odejda z tego swiata ... zreszta patrz
    na tytul, donosiciel = kapus czyli samo zlo, gdyby bylo: "Czy zglaszacie piratów
    drogowych?" wydzwiek bylby pozytywny ew. neutralny ...

    P.