  • 11. Data: 2013-11-14 11:05:00
    Temat: Re: Czy donosicie na piratów drogowych?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.11.2013 10:41, J.F pisze:
    > Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości
    > Thu, 14 Nov 2013 07:56:24 +0100, WW

    > Policji jak policji - pomyslcie ze kiedys jakis emeryt pojedzie 50/50 i
    > bedzie was nagrywal :-P

    I w czym problem?

    Primo: sam jeżdżę w okolicy limitu.
    Secundo: te kamerki nie są homologowane i nie są wiarygodne dla
    wyliczenia prędkości - chyba że przekroczenie było bardzo drastyczne
    (np. Kupalina jechał)

  • 12. Data: 2013-11-14 11:15:16
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-11-14 11:04, p...@g...com pisze:
    > --Rozumiem, że można nie lubić tej organizacji ale Twoje podejście jest trochę za
    bardzo polskoludowe. To nie jest pomoc policji aka "pomoc IM", a postawa obywatelska
    prowadząca do ukarania idioty który niemal potrącił dwójkę ludzi.

    > IMHO starsze pokolenie tak ma, najpierw zabory, okupacja, pozniej PRL i aparat
    ucisku :-) mina lata zanim sie mentalnie zmienia ew. odejda z tego swiata ... zreszta
    patrz na tytul, donosiciel = kapus czyli samo zlo, gdyby bylo: "Czy zglaszacie
    piratów drogowych?" wydzwiek bylby pozytywny ew. neutralny ...

    > P.

    Trudno się z Tobą nie zgodzić.
    Tak mam.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 13. Data: 2013-11-14 11:37:35
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

> [...]
    patrz na tytul, donosiciel = kapus czyli samo zlo, gdyby bylo: "Czy zglaszacie
    piratów drogowych?" wydzwiek bylby pozytywny ew. neutralny ...

    Młodsze też ma: ITD, US, ZUS, PIP, Sanepid - wszystko to agendy
    okupanta-ciemiężyciela do wyrywania kasy. To "Oni".

    Nauczą się. Chyba, że wcześniej zrozumieją i rozgonią tę bandę.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 14. Data: 2013-11-14 12:02:09
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-11-14 07:56, WW pisze:

    > Pytam, bo nagrałem wyjątkowo niebezpieczne zachowanie pirata, wyprzedzanie na
    skrzyżowaniu, pasem do jazdy w przeciwnym kierunku i ominiecie o milimetry dwójki
    pieszych.

    Mógłbym napisać dokładnie to samo - praktycznie słowo w słowo. Dokładnie ten sam
    manewr,
    w dodatku na czerwonym, tylko pieszy był jeden i miał szczęście, a raczej dobry
    refleks.
    No i bez "nagrałem" - niestety, tylko widziałem.

    > Zastanawiam się, wysłać filmik do policji czy nie?

    I zgłosiłem.
    Zapamiętałem markę, typ, +/- kolor - tyle ile jest w stanie mężczyzna :), a z
    rejestracji:
    trzy litery i dwie pocz. cyfry. Umorzyli ze względu na niemożliwość ustalenia
    sprawcy.
    Niby z powodu braku dwóch ostatanich literek. Zresztą juz przy składaniu zeznań się
    tego
    uczepili, i wmawiali mi usilnie, że "nie pamiętam numerów". Żena, dno i trzy metry
    mułu.

  • 15. Data: 2013-11-14 12:02:10
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-11-14 08:31, Myjk pisze:
    > Też mam rejestrator i daleko mi do wysyłania nagrań na policję -- przez 2-3

    Możesz podać typ? Ładnie podaje prędkość...

    --
    radar

  • 16. Data: 2013-11-14 12:10:55
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-11-14 08:31, Myjk pisze:

    > nic takiego nie zrobiłem -- choć paru się w sumie kwalifikowało,
    > choćby ten: http://www.youtube.com/watch?v=ooLBFiQzaEs

    Ten to jeszcze pół-lajcik, ot, takie ciemnopomarańczowe... ;)

  • 17. Data: 2013-11-14 12:15:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 14 Nov 2013 12:10:55 +0100, Jakub Witkowski

    > Ten to jeszcze pół-lajcik, ot, takie ciemnopomarańczowe... ;)

    No właśnie. Poza tym to wszystko wina drogi, strasznie tam dziurawa jest na
    prawym pasie. Musiał się skupić na oszczędzaniu zawieszenia -- paczki na
    pace i piesi to ch*j... ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 18. Data: 2013-11-14 12:25:56
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

> [...]
    > donosiciel = kapus czyli samo zlo,
    > gdyby bylo: "Czy zglaszacie piratów drogowych?" wydzwiek

    To nie jest kwestia starszego pokolenia, tylko pewnego gatunku
    ludzi, którzy w ten sposób myślą i nie potrafią odróżnić
    postawy obywatelskiej od kapusiostwa (bądź nie chcą, bo tak jest
    wygodniej). Zwróć uwagę na co się powołuje część unikająca mandatów
    z FR - na denuncjację rodziny itd.
    Nie wiem czy to się zmieni szybko, ponieważ w sporej części są to
    ludzie młodzi i raczej należałoby promować zachowania obywatelskie,
    wtedy taka mentalność będzie raczej marginesem niż postawą dominującą.

  • 19. Data: 2013-11-14 12:26:30
    Od: tá´Ź

    Andrzej Lawa wrote:

    > Primo: sam jeżdżę w okolicy limitu. Secundo: te kamerki nie są
    > homologowane i nie są wiarygodne dla wyliczenia prędkości - chyba że
    > przekroczenie było bardzo drastyczne (np. Kupalina jechał)

    Biorąc pod uwagę, że powozisz złomem (to nie Ty ostatnio pisałeś, że Ci
    nie dali przeglądu, bo siedzenie kierowcy się ruszało?), to jesteś
    bardziej niebezpieczni niż "piraci" w normalnych autach.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2013-11-14 12:35:13
    Od: p...@g...com

    --Trudno się z Tobą nie zgodzić. Tak mam. Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik
    :-P Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    relax to jest uleczalne :-) postaraj sobie wyobrazic zamiast tych 2-ch anonimowych
    pieszych kogos (lubianego) z rodziny, tesciowi pomoglo ...

    PS policjantow traktuj bardziej po partnersku, normalni odwdziecza sie tym samym a
    mniej normalnych mozesz wypunktowac na wiele sposobow ...

    P.