  • 21. Data: 2013-11-14 12:38:06
    Temat: Re: Czy donosicie na piratów drogowych?
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:l62aji$7sk$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > dobry refleks.
    > No i bez "nagrałem" - niestety, tylko widziałem.

    > I zgłosiłem.
    > Zapamiętałem markę, typ, +/- kolor - tyle ile jest w stanie mężczyzna :),
    > a z rejestracji:
    > trzy litery i dwie pocz. cyfry. Umorzyli ze względu na niemożliwość
    > ustalenia sprawcy.
    > Niby z powodu braku dwóch ostatanich literek. Zresztą juz przy składaniu
    > zeznań się tego
    > uczepili, i wmawiali mi usilnie, że "nie pamiętam numerów". Żena, dno i

    Znajomemu ktoś rozwalił auto na parkingu. To był jakiś pijak w starym złomie
    których się już
    na ulicach praktycznie nie spotyka. Poszedł na policje z dokładnym opisem
    auta i numerem
    rejestracyjnym bez ostatniej literki. I oczywiście NIE DA SIĘ bo to przecież
    by trzeba
    było wpisywać po kolei literki na końcu aż się trafi. Akurat znajomy jest z
    tych co się ich
    nie da spławić ale i tak dużo mu to nie dało.

    A idiotów oczywiście zgłaszać. Sam szukam kamerki ale nie wiem czy znajdę
    w rozsądnej cenie taką żeby dało się bez problemu odczytać numer
    rejestracyjny.

  • 22. Data: 2013-11-14 12:52:22
    Od: p...@g...com

    --To nie jest kwestia starszego pokolenia, tylko pewnego gatunku ludzi, którzy w ten
    sposób myślą i nie potrafią odróżnić postawy obywatelskiej od kapusiostwa (bądź nie
    chcą, bo tak jest wygodniej).

    zacznij od "To nie jest tylko ..." i sie zgodze

    --Zwróć uwagę na co się powołuje część unikająca mandatów z FR - na denuncjację
    rodziny itd. Nie wiem czy to się zmieni szybko, ponieważ w sporej części są to ludzie
    młodzi i raczej należałoby promować zachowania obywatelskie, wtedy taka mentalność
    będzie raczej marginesem niż postawą dominującą.

    http://prawo.rp.pl/artykul/1051210.html
    Ustawodawca dostrzega więc potrzebę ochrony rodziny, wyrażającą się w konieczności
    stworzenia jej członkom podstaw do uchylenia się od podawania informacji, mogących
    wywołać dla nich negatywne skutki prawne - dodał sąd.

    to jest absurd i az dziwne ze polskie Orly Temidy z Wroclawia daly sie tak wpuscic w
    kanal :-) w prawie niemieckim jest to uregulowane dokladnie tak samo z jednym
    wyjatkiem tzn * nie dotyczy zdjec z FR :-) ja rozumiem ze SO musial uwzglednic
    obowiazujace przepisy niemniej tym orzeczeniem pokazali ze mentalnie to siedza
    jeszcze gdzies pomiedzy Gomulka a Gierkiem :-)

    P.

  • 23. Data: 2013-11-14 12:53:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 14 Nov 2013 12:02:10 +0100, radar

    > Możesz podać typ? Ładnie podaje prędkość...

    eeyelog ma tylko jeden typ, bo antena GPS jest ew. dodatkiem do
    podstawowego typu. Jedyna różnica jest taka, że ta wersja którą widzisz
    jest z obiektywem 120 stopni specjalnie na moje życzenie tak wykonana --
    fabrycznie mają "szkło" 140, które mocniej zniekształca i rozmazuje na
    krawędziach.

    --
    Pozdor Myjk

  • 24. Data: 2013-11-14 12:57:38
    Od: p...@g...com

[...]

    od znajomej prywatny detektyw wzial 200 pln ale to ladna dziewczyna jest ... a
    brakowalo zdecydowanie wiecej niz jednego znaku

    P.

  • 25. Data: 2013-11-14 13:30:04
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-14 12:52, p...@g...com pisze:

    > zacznij od "To nie jest tylko ..." i sie zgodze

    A się nie zgodzę z takim stawianiem sprawy, ponieważ to
    sugeruje z definicji, że starsze pokolenia mają taką
    mentalność, a to zdecydowanie nieuprawnione uogólnienie.

> [...]
    > ja rozumiem ze SO musial uwzglednic obowiazujace przepisy niemniej
    > tym orzeczeniem pokazali ze mentalnie to siedza jeszcze gdzies pomiedzy

    Najciekawsze jest to, że w Polsce w tej materii jest tak samo jak
    w Niemczech (i wiele osób krzyczy, że jak to, jak przestępstwo to
    można odmówić, ale jak wykroczenie to już nie - to jest naruszanie
    konstytucji, praw itd. - zerknij do archiwum, choć pewnie nie będzie
    trzeba - zaraz się ktoś ujawni) i tylko dziwne kombinacje pozwalają na
    wydawanie tak kuriozalnych wyroków w sprawie o gówniane wykroczenie.
    Podejrzewam, że sprawę skutecznie załatwi nakładanie mandatów w trybie
    administracyjnym i skończą się kombinacje, za to zaczną się krzyki
    o gnębieniu niewinnych itd.

  • 26. Data: 2013-11-14 13:31:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > I oczywiście NIE DA SIĘ bo to przecież
    > by trzeba
    > było wpisywać po kolei literki na końcu aż się trafi.

    Bez jaj...
    Zapytania z gwiazdkami nie da sie zrobic?
    to byłoby jakies kuriozum...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 27. Data: 2013-11-14 13:31:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > choć paru się w sumie kwalifikowało,
    > choćby ten: http://www.youtube.com/watch?v=ooLBFiQzaEs

    Wyglada, ze sie zagapił.
    Mój strzał, tak lata lewo prawo bo robił w kabinie cos dziwnego typu
    szukanie listu przeowozowanego i po prostu swiatła nie zauwazył.
    Proszenie sie o kłopoty.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 28. Data: 2013-11-14 13:48:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 14 Nov 2013 12:31:26 +0000 (UTC), Budzik

    > Wyglada, ze sie zagapił.

    No, ale przecież to nie pojazd ITD, to niech mu będzie wybaczone.

    > Mój strzał, tak lata lewo prawo bo robił w kabinie
    > cos dziwnego typu szukanie listu przeowozowanego

    Już lepiej nie strzelaj, bo się postrzelisz znowu w stopę.
    Lata prawo lewo, bo prawy pas jest dziurawy.

    > i po prostu swiatła nie zauwazył.

    Zwłaszcza, że tam nie ma świateł.
    Kierowcy obok hamują, widać to już dobre 100m wcześniej.

    --
    Pozdor Myjk

  • 29. Data: 2013-11-14 14:08:41
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > W przypadku łamania prawa przez radiowozy, sprawa oczywista, wysyłam.
    > Jednak w wypadku innych kierowców mam wątpliwości.
    > Z jednej strony pirat, ale z drugiej strony pomagać policji? :-(

    Pomagać Policji? chyba oszalałeś.
    to wrogowie przecież nasi, wrogowie narodu.
    biją, pałują, mandaty, kontrole....
    kup sobie koszulke HWDP, podobne naklejki na pojazd, ramki na tablice za te
    pieniądze jakie mial bys poswiecic na pomoc policji.

    ... przykre naprawde, że takie dylematy i takie podejscie do sprawy mają
    ludzie w tym kraju.

    ciekaw jestem czy podobny dylemat miał byś gdyby taki pirat, potrącił
    ciebie, twoje dziecko czy kogoś z rodziny, a inni podobnie myślący mieli by
    dylemat, czy pomagać policji...

    twoji sąsiedzi mam nadzieje wiedzą o tym, że jak ktoś będzie ich okradał, to
    na ciebie liczyć nie mogą, bo poco masz dzwonić i zawiadamiać, poco pomagać
    policji?

    BTW: norwegia. pełne auto ludzi, jedzenia itp. oczywiscie zamieszanie z
    rozpakowywaniem, przenoszeniem itp. pojawia się radiowóz, szybko kontroluje
    dokumenty, auto, poczym przeprasza, mówi że dostali zawiadomienie od sąsiada
    o aucie na obcych numerach i dziwnych operacjach pakowania itp.
    rozmawialiśmy o tym z kilkoma osobami, i podobno tam tak jest, że ludzie tak
    właśnie reagują.

    Polska, gliwice: znika nocą auto z parkingu. brak monitoringu, znika.
    po kilku dniach, sąsiadka opowiada pokrzywdzonemu: aa, to panu to auto
    jednak ukradli? no, bo ja spać niemogę, widziałam jak się kręcili nocą przy
    aucie, drzwi otwierali, wsiadali i wysiadali.... nawet myślałam czy do pana
    nie zastukać.

    kilka dni mija, spotkanie z sąsiadem: no, ja widziałem, dwóch ich było......

    sytuacja znana mi osobiscie, więc wpełni wiarygodna.

    ale potem krzyki i wrzaski, że policja sprawcy ująć nie umie, że nie ma
    śladu, że nieporadna.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 30. Data: 2013-11-14 14:46:40
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > Lata prawo lewo, bo prawy pas jest dziurawy.

    > Zwłaszcza, że tam nie ma świateł.
    > Kierowcy obok hamują, widać to już dobre 100m wcześniej.

    ufff.... ogladalem drugi raz zeby zauwazyc te swiatla i juz do okulisty
    mialem isc;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl