  • 31. Data: 2013-11-14 14:59:10
    Temat: Re: Czy donosicie na piratów drogowych?
    Od: p...@g...com

    -- A się nie zgodzę z takim stawianiem sprawy, ponieważ to sugeruje z definicji, że
    starsze pokolenia mają taką mentalność, a to zdecydowanie nieuprawnione uogólnienie.

    no halo przeciez tworca watku sie dobrowolnie przyznal :-)

    --Podejrzewam, że sprawę skutecznie załatwi nakładanie mandatów w trybie
    administracyjnym i skończą się kombinacje, za to zaczną się krzyki o gnębieniu
    niewinnych itd.

    i beda mieli troche racji ... wyobraz sobie taka afere z Iskra w Niemczech, na bruk
    leci szef policji, minister na kleczkach blaga o wybaczenie a w Polsce ? Premier wije
    sie jak wegorz, minister sciemnia, przekaz jest jasny:
    POLACY NIC SIE NIE STALO :-) ludzie stracili zaufanie do panstwa i kombinuja i
    jakkolwiek tego nie pochwalam jestem w stanie zrozumiec taki punkt widzenia

    P.

  • 32. Data: 2013-11-14 15:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No, ale przecież to nie pojazd ITD, to niech mu będzie wybaczone.

    Kto tak uwaza? Napisalem poniżej ze to proszenie sie o kłopoty.
    Ale jezeli chcesz, mozemy jeszcze kilka innych truizmów wrzucic, jak to
    niebezpiecznie jest przejezdzac na cerwonym swietle, zwłaszcza
    nieświadomie.

    > Już lepiej nie strzelaj, bo się postrzelisz znowu w stopę.
    > Lata prawo lewo, bo prawy pas jest dziurawy.

    Dlatego zaznaczyłem ze strzelam. Nie znam tego miejsca.
    Natomiast zachowanie nie wydawało mi sie normalne dla omijania dziur.
    Tak sie omija jedna dziure a jak jest wiecej, to przede wszystkim sie
    zwalnia.

    > Zwłaszcza, że tam nie ma świateł.
    > Kierowcy obok hamują, widać to już dobre 100m wcześniej.

    Hmmm....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 33. Data: 2013-11-14 16:49:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >i beda mieli troche racji ... wyobraz sobie taka afere z Iskra w
    >Niemczech, na bruk leci szef policji, minister na kleczkach blaga o
    >wybaczenie a w Polsce ? Premier wije sie jak wegorz,

    Nie bylbym taki pewien. Wladza na calym swiecie zachowuje sie tak samo
    :-)

    > minister sciemnia, przekaz jest jasny:
    >POLACY NIC SIE NIE STALO :-)

    >ludzie stracili zaufanie do panstwa i kombinuja i jakkolwiek tego nie
    >pochwalam jestem w stanie zrozumiec taki punkt widzenia

    Nie stracili, tylko nigdy go nie mieli. No bo i kiedy mieli je zdobyc
    ?

    J.

  • 34. Data: 2013-11-14 16:53:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl

    >Wyglada, ze sie zagapił.
    >Mój strzał, tak lata lewo prawo bo robił w kabinie cos dziwnego typu
    >szukanie listu przeowozowanego i po prostu swiatła nie zauwazył.

    Czy dziury omijal ?
    Swiatel tam nie ma ... czy ja tez juz slepy jestem ?

    >Proszenie sie o kłopoty.

    Owszem.

    J.

  • 35. Data: 2013-11-14 16:57:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >Najciekawsze jest to, że w Polsce w tej materii jest tak samo jak
    >w Niemczech (i wiele osób krzyczy, że jak to, jak przestępstwo to
    >można odmówić, ale jak wykroczenie to już nie - to jest naruszanie
    >konstytucji, praw itd. - zerknij do archiwum, choć pewnie nie będzie
    >trzeba - zaraz się ktoś ujawni) i tylko dziwne kombinacje pozwalają
    >na
    >wydawanie tak kuriozalnych wyroków w sprawie o gówniane wykroczenie.

    Akurat u nas jest po prostu kolejny nieprecyzyjny zapis w ustawie.

    >Podejrzewam, że sprawę skutecznie załatwi nakładanie mandatów w
    >trybie
    >administracyjnym i skończą się kombinacje, za to zaczną się krzyki
    >o gnębieniu niewinnych itd.

    Cos nie slyszalem aby pomysl byl kontynuowany, wiec sie to chyba
    troche odsunie ?

    A od decyzji administracyjnej przysluguje odwolanie, i to w dodatku
    darmowe :-P

    J.

  • 36. Data: 2013-11-14 17:11:31
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-11-14 13:31, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail w...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bez jaj...
    > Zapytania z gwiazdkami nie da sie zrobic?
    > to byłoby jakies kuriozum...

    Zupełnie spokojnie jestem w stanie uwierzyć że, na przykład Policja nie ujęła
    takiego ficzeru w specyfikacji wymagań na system, więc dostawca nie zapewnił.
    Albo że ficzer jest, ale policjant nie używa, bo nie wi. Albo wi, ale nie umi.
    Albo udaje, że nie wi i nie umi. I na to ostatnie bym stawiał najprędzej...

  • 37. Data: 2013-11-14 17:18:53
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-11-14 12:38, ww pisze:

    > rejestracyjnym bez ostatniej literki. I oczywiście NIE DA SIĘ bo to przecież by
    trzeba
    > było wpisywać po kolei literki na końcu aż się trafi.

    Bo może im nie wolno ot tak wpisywać byle numerka na chybił-trafił, i muszą mieć
    podkładkę pod każdy "enter"?

    Ale istnieje też możliwość, że trudnością nie do przeskoczenia były właśnie te
    kolejne literki.
    W takim wypadku na własny koszt wyposażyłbym komisariat w duży, czytelnie wydrukowany
    alfabet.

  • 38. Data: 2013-11-14 17:23:51
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-11-14 14:08, Bartek pisze:

    > Pomagać Policji? chyba oszalałeś.
    > to wrogowie przecież nasi, wrogowie narodu.
    > biją, pałują, mandaty, kontrole....

    Każdemu kto się zgadza z powyższym proponuję popapatrzeć na to inaczej: nie pomagasz
    policji,
    tylko złośliwie dokładasz roboty i psujesz statystyki! Zatem rzecz wielce chwalebna.

  • 39. Data: 2013-11-14 18:47:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-14 14:59, p...@g...com pisze:
> [...]
    starsze pokolenia mają taką mentalność, a to zdecydowanie nieuprawnione uogólnienie.

    > no halo przeciez tworca watku sie dobrowolnie przyznal :-)

    On tak, ale on nie tworzy większości.

> [...]
    leci szef policji,
    > minister na kleczkach blaga o wybaczenie a w Polsce ? Premier wije sie jak wegorz,

    Byłbym ostrożny z takimi uogólnieniami - znanych jest wiele różnych
    afer i nieprawidłowości, które powychodziły na jaw na tym świetnym
    zachodzie.

    > POLACY NIC SIE NIE STALO :-) ludzie stracili zaufanie do panstwa i kombinuja
    > i jakkolwiek tego nie pochwalam jestem w stanie zrozumiec taki punkt widzenia

    Stracili zaufanie do państwa? Hmmm, ciekawe, znaczy je mieli, powiedzmy
    część. Część go nie miała i nie ma, część nie miała i mieć powinna,
    a część miała i teraz nie ma, bądź miała i ma nadal.

  • 40. Data: 2013-11-14 18:52:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-14 16:57, J.F pisze:

    > Akurat u nas jest po prostu kolejny nieprecyzyjny zapis w ustawie.

    Bardzo precyzyjny i wielu osobom się nie podoba.

    > Cos nie slyszalem aby pomysl byl kontynuowany, wiec sie to chyba troche
    > odsunie ?

    Pewnie o wielu rzeczach nie słyszałeś, a czy się odsunie? Kiedy był
    przewidywany termin wejścia w życie, skoro piszesz "chyba troche
    odsunie"?

    > A od decyzji administracyjnej przysluguje odwolanie, i to w dodatku
    > darmowe :-P

    Mi to mówisz? Przecież to Ty wymyślałeś problemy z tego tytułu dla
    osób, które nie popełniły wykroczenia i chcą sprawę wyjaśnić.