    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Czy komputery pomagają?
    Date: Mon, 16 Apr 2018 11:54:05 GMT

    On 2018-04-16, WM <c...@p...onet.pl> wrote:
    > Pamiętam program cad 3d z 1998 roku. Był super i niewiele mu brakowało.
    > Dużo lepiej działało mi się na nim niż na późniejszej wersji 2016.
    > Mam wrażenie, że pewne funkcje specjalnie psują, by mieć co naprawiać w
    > kolejnych uaktualnieniach.

    To się chyba robi przy okazji. Jakiś czas temu zauważyłem np., że wraz z
    dojrzewaniem pakietu Open/Libre Office lawinowo rośnie liczba rzeczy,
    które denerwują mnie podobnie jak w Excellu i Wordzie. Wyszło mi, że po
    przekroczeniu pewnego stopnia skomplikowania (funkcjonalności), nie do
    końca daje się zapanować nad błędami.

    --
    Marcin