  • 11. Data: 2012-11-23 13:56:29
    Temat: Re: Czy ktoś zna ten samochód lub firmę sprzedającą
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-22 23:08:22 +0000, "v...@i...pl" <v...@i...pl> said:

    > Przynajmniej napisane, ze po dzwonie, a nie "igła, kosa, od dziadka co
    > do kościoła"

    Właśnie jest tak napisane.
    Jeśli nie oszust, to debil.
    A z takimi nie robi się interesów...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2012-11-23 13:57:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-23 06:45:48 +0000, dddddd <n...@w...pl> said:

    > 100km oglądać samochód za 27000zł? ja jeździłem dalej szukając auta
    > ponad połowę tańszego, 100km to bym się nie wybrał chyba tylko po auto
    > do 2000zł...

    > no straszny dzwon

    Nowe auta też są wszystkie po dzwonach?
    Myślisz czasami?

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2012-11-23 13:58:47
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-23 08:47:55 +0000, p...@o...pl said:

    > Ofert w tym
    > segmencie jak na lekarstwo :(

    Cierp ciało, skoroś chciało.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2012-11-23 18:03:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <p...@o...pl>

    http://lakpolkatowice.otomoto.pl/mitsubishi-colt-aut
    omat-C24911247.html

    Niestety trochę daleko mam do nich ale mi sie podoba.
    Jakby był OK chętnie bym kupił, ale jeżdżenie 100 km dla pooglądania
    to trochę dużo.
    Jeśli ktoś miał wcześniej kontakt z ta firma lub samochodem będę wdzięczny
    za wszelkie info. Jesli pozytywne to zmobilizuje mnie to aby jechac
    przyjrzezc się bliżej.
    --
    To raczej porządny warsztat blacharsko-lakierniczy.

  • 15. Data: 2012-11-23 19:01:49
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-23 13:57, Bydlę pisze:

    > Nowe auta też są wszystkie po dzwonach?

    zdarza się...

    > Myślisz czasami?

    w przeciwieństwie do ciebie tak

    Lukaz

  • 16. Data: 2012-11-23 21:29:28
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-11-23 13:56, Bydlę pisze:

    > Właśnie jest tak napisane.
    > Jeśli nie oszust, to debil.
    > A z takimi nie robi się interesów...
    > ;>

    Ale nie ma nigdzie dresiarskich okreslen "igla, kosa, od dziadka", w
    dodatku samochod jest jeszcze na gwarancji i byl serwisowany w ASO, co
    przy tym przebiegu latwo sprawdzic - wiec jak dla mnie bez znaczenia, ze
    pare elementow bylo wymienione.
    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 17. Data: 2012-11-24 10:01:18
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    http://lakpolkatowice.otomoto.pl/mitsubishi-colt-aut
    omat-C24911247.html

    Prawdopodobnie warsztat wylicytował od ubezpieczalni auto po szkodzie
    całkowitej, zreperował i sprzedaje.

  • 18. Data: 2012-11-24 13:35:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-23 18:01:49 +0000, dddddd <n...@w...pl> said:

    > zdarza się...

    OK, czyli wg ciebie nowe auto oznacza używane, a stan idealny oznacza,
    że naprawiane, więc RÓŻNE od nowego w stanie idealnym.
    NApisz coś jeszcze, że podobno potrafiusz myśleć.
    ;>>>
    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2012-11-24 13:37:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-23 20:29:28 +0000, "v...@i...pl" <v...@i...pl> said:

    > Ale nie ma nigdzie dresiarskich okreslen "igla, kosa, od dziadka",

    Jest stan idealny.
    Z dopiskiem, że nie wszystko zostało naprawione.
    Nie widzisz w tym żadnego konfliktu określeń?

    > w dodatku samochod jest jeszcze na gwarancji

    Gwarancja to zobowiązanie do naprawienia niektórych uszkodzeń.
    Nic więcej...

    > i byl serwisowany w ASO

    Tak, magia opisu.
    Czyli brak "dziadka" ma taką samą moc jak ASO.
    Te same magiczne zaklęcia.
    Dodajmy jeszcze: "w środku było niepalone".
    ;-)

    > , co przy tym przebiegu latwo sprawdzic - wiec jak dla mnie bez
    > znaczenia, ze pare elementow bylo wymienione.

    Ale nie to jest probleme, a to, że sprzedający plącze się w zeznaniach.
    Więc nie można mu wierzyć.
    (to jest problem logiczny, nie techniczny)

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2012-11-24 14:52:20
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > dodatku samochod jest jeszcze na gwarancji i byl serwisowany w ASO, co

    Jest w okresie fwarancji, co nie znaczy ze gwarancja działa - ze względu na
    dzwonka.