  • 21. Data: 2011-11-05 16:55:42
    Temat: Re: Odp: Czy to koniec klawiszy ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:ews54opwlcjo$.hi7lrunsj7v.dlg@40tude.net...

    > Dlatego pisze - pismak.

    > Moze i ma racje, ale oni maja tyle roznych wynalazkow ... choc
    > akurat _GSM_ to moze tam jest standardowy.

    Czytam właśnie tu: http://www.japan-guide.com/e/e2223.html i wychodzi
    że tam w ogóle nie mają GSM, więc jeśli iPhone miałby tam działać to tylko
    ten w wersji CDMA lub iPhone4S który ma obie technologie (CDMA i GSM)
    w jednej obudowie. A więc wersja GSM iPhone4, mimo że jedna i ta sama
    "na cały świat" to w Japonii działać nie będzie.

    > Nie mam japonskiego ani ukrainskiego.
    > I wiesz co .... wcale mi to nie przeszkadza :-)
    >
    > mam kilka jezykow do wyboru ... ale prawde powiedziawszy to jakos nie
    > doceniam swojego telefonu bardziej z tego powodu :-)

    Ja też nie, bo używam tylko angielskich menu ale dla kogoś kto
    przyjedzie z Japonii i weźmie do ręki lokalny telefon będzie
    pewnie ważne aby taki telefon obsługiwał jego rodzimy jezyk...

  • 22. Data: 2011-11-05 16:58:32
    Temat: Re: Czy to koniec klawiszy ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message

    > Ech.. może jednak azbestowego śmiecia wyciągnąć z szamba?
    > Czasem jest taki śmieszny. Właśnie zniknął Verizonowego gejfona.

    Pisałem o wersji GSM iPhone 4... Ta wersja jest podobno ta sama w Europie
    i USA. Lepiej już nie wyciągaj mnie z kf bo widać, że czytać nie umiesz.

    > A co do GSM - to akurat w Japonii nie ma go WCALE. Zero, null, nada.
    > Gejfona da się go tylko używać w trzech z pięciu sieci. I to tam gdzie
    > jest
    > WCDMA, bo nie wszędzie jest, to nie jest ich podstawowe pasmo.

    Zastanawiające jest zatem jak to się dzieje że co piąty telefon w Japonii
    to iPhone według autora oryginalnego artykułu... Czyżby ktoś tu się mylił
    bardziej niż nam się na początku wydawało?

  • 23. Data: 2011-11-05 17:00:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pszemolu, ale ciagle sa ludzie ktorzy nie uzywaja swojego telefonu do
    > telefonowania, a nie zamiast 20" monitora, i wielkosc ekranu jest im
    > zasadniczo obojetna. Za to lubia korzystac z wygodnej klawiatury.

    Są też ludzie którzy wolą używać telefonu w domu, siedząc
    w fotelu, a telefon włączony do gniazdka w ścianie... :-)

    > Nie, w klapkach raczej nie.

    Jak to nie jak tak.

    > poczekamy, zobaczymy ...
    > i bedziemy polecac jakies kultowe modele z Allegro :-)

    Założycie klub fonozaurów :-)

  • 24. Data: 2011-11-05 17:02:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote in message
    > Tak, ale milcząco zakładasz, że telefon to mobilne centrum rozrywki.
    > A nie każdy tego potrzebuje.

    Wszyscy kupują 5-osobowe samochody, mimo iż większość
    z nas używa go w pojedynkę. Czy to znaczy że ktoś zarobiłby
    na produkcji jednosiedzeniowych samochodów? Pewnie niewiele.
    Produkcja masowa powoduje że opłaca się to, co kupują masy.
    Użytkownik który jest w marginalnej mniejszości nie będzie
    miał szans na zaspokojenie swoich potrzeb w nowych konstrukcjach.
    Za jakiś czas zostanie mu jedyna opcja kupienia telefonu
    zaprojektowanego 10 lat temu... i straci pełno nowoczesnych opcji.

  • 25. Data: 2011-11-05 17:04:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Byle by tylko nie zapomnieli o takich jak ja co chce
    > niewielki niezawodny telefon z dużą mechaniczną klawiaturą
    > i ewentualnie dodanym dotykiem ;)

    Gdzie ten dotyk chcesz mieć? Na małym 1,5" ekraniku?
    I będziesz ten ekranik dotykał ćwierćcalowym paluchem?

  • 26. Data: 2011-11-05 17:25:48
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 5 Nov 2011 12:04:26 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote in message
    >
    >Gdzie ten dotyk chcesz mieć? Na małym 1,5" ekraniku?
    >I będziesz ten ekranik dotykał ćwierćcalowym paluchem?

    Oj Przemol, Przemol, mam i sobie chwalę (tzn. chwaliłbym dalej gdyby
    telefon nie ulegał biodegradacji, ale to akurat nie ma nic do podjętej
    przez ciebie kwestii):

    http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephone
    s/overview/g900?cc=pl&lc=pl#view=features_specificat
    ions

    Ekran dotykowy z klawiaturą, jak dla mnie to jest/była rewelacja.
    Tylko wystarczy być np. zimą w rękawiczkach aby ten cały dotyk poszedł
    się paść, szczególnie przy ekranie pojemnościowym. Nic nie jest
    idealne.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 27. Data: 2011-11-05 18:03:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > przez ciebie kwestii):
    >
    > http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephone
    s/overview/g900?cc=pl&lc=pl#view=features_specificat

    No właśnie producent się ze mną zgadza, i oferuje Ci rysik zamiast
    grubego palucha. :-)

    > Ekran dotykowy z klawiaturą, jak dla mnie to jest/była rewelacja.

    Najlepiej aby telefon miał wszystko: duży ekran dotykowy,
    pełną klawiature 101 klawiszy od peceta, do tego jeszcze
    myszkę :-) Problem jest że nie zmieściłby się w kieszeni.
    I ten ekraniczek jaki jest w g900 to namiastka ekranów 3.5,
    3.7 cali montowanych w nowoczesnych telefonach...
    Nie trzeba e-maila czytać przez lupę ani się domyślać nazwy
    ulicy na mapie/planie miasta :-))

    > Tylko wystarczy być np. zimą w rękawiczkach aby ten cały dotyk poszedł
    > się paść, szczególnie przy ekranie pojemnościowym. Nic nie jest
    > idealne.

    Zimą w rękawiczkach najlepiej sprawdza się słuchawka BT
    do odbierania rozmów i głowowego wybierania numerów.

  • 28. Data: 2011-11-05 18:36:59
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 5 Nov 2011 13:03:05 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    ions

    >No właśnie producent się ze mną zgadza, i oferuje Ci rysik zamiast

    Rysik dawno zgubiłem i jakoś mi to nie przeszkadza. Tak właściwie to
    jedyną funkcją, z której nie mogę korzystać bez rysika, to jest
    rozpoznawanie pisma.

> [...]
    >3.7 cali montowanych w nowoczesnych telefonach...
    >Nie trzeba e-maila czytać przez lupę ani się domyślać nazwy
    Ale starczy aby zobaczyć kto dzwoni, napisać SMSa, sprawdzić kalendarz
    czy awaryjnie skorzystać z neta.

    >Zimą w rękawiczkach najlepiej sprawdza się słuchawka BT
    >do odbierania rozmów i głowowego wybierania numerów.
    Jak często dzwonisz to tak. Jak od czasu do czasu, to jest to kolejna
    rzecz do pamiętania, zabrania i ładowania.

    Nie zakładaj, że wszyscy korzystają, lub chcą korzystać z komórki jak
    ty.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 29. Data: 2011-11-05 22:27:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Nov 2011 11:55:42 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ja też nie, bo używam tylko angielskich menu ale dla kogoś kto
    > przyjedzie z Japonii i weźmie do ręki lokalny telefon będzie
    > pewnie ważne aby taki telefon obsługiwał jego rodzimy jezyk...

    a) ... a co to Toshibe obchodzi ? Myslisz ze im zyski skocza jak zaczna
    wypuszczac takie telefony ?

    b) wlacz japonski na swoim iphonie ... i czy jestes w stanie wlaczyc teraz
    inny zrozumialy jezyk ?

    J.

  • 30. Data: 2011-11-05 22:45:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Nov 2011 12:00:25 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Jak to nie jak tak.

    Jak tak jak nie ?
    Telefony z klapka byly z reguly male (ale grube), a zawias wyznaczal
    nieprzekraczalna granice ekranu na polowie.

    no owszem - rozlozony mogl byc nieco wiekszy niz "zwykly telefon", ale
    czesto nie byl.

    J.