  • 11. Data: 2011-09-21 11:32:52
    Temat: Re: Czy to nie jakiś przekręt..
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    The_EaGle pisze:

    > Zgłoś to na policje - to nie jest Rwanda wiec znajdą kolesia i więcej
    > nie będzie takich akcji robił.

    naszą czy angielską?

    PS. Chyba nie pisaleś poważnie.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2011-09-21 11:53:33
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-21 13:32, Arni pisze:

    > naszą czy angielską?
    >
    > PS. Chyba nie pisaleś poważnie.

    Myślałem że to jednostkowa sytuacja ale widzę że to przyjmuje rozmiar
    spamu...
    Tak czy inaczej z pewnym rozbawieniem chciałbym zobaczyć jak nasza
    dzielna policja radzi/nie radzi sobie z tą sprawą...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 13. Data: 2011-09-22 10:54:06
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "ogórek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    >google+anglik+allegro+paypal=
    >http://www.bmw-klub-lodz.com.pl/forum/index.php?top
    ic=18060.0

    Widzę sprawa dotyka różne branże, ja dostałem maila od rzekomego Czecha
    (Jozin?) który niby chciał kupić ode mnie kamerę wideo wsytawioną na allegro
    razem z kasetami. Sam często używam PayPal bo to bardzo dobry środek
    płatniczy w takich transakcjach. W dodatku nie trzeba wcale karty kredytowej
    jak niektórzy piszą, a strona paypal pal polska jest PO POLSKU. Kiedy więc
    otrzymałem maila z fałszywego paypal że niby dostałem wpłatę a po
    zalogowaniu okazało się że nic tam nie ma od razu napisałem że policja w
    drodze, facet ulotnił się tak szybko jak pojawił. Poza tym czemu żąda ktoś
    przelewu powrotnego przez western union skoro jest paypal? ;P Aha poza tym w
    przyszłym roku zamierzam się przesiąść z 50 na jakieś moto lub skuter
    powiedzmy 250-400, ważne żeby mało palił i miał pod siedzeniem przestrzeń
    bagażową, jakieś propozycje?

  • 14. Data: 2011-09-22 11:50:07
    Temat: Re: Czy to nie jaki? przekr?t..
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Thu, 22 Sep 2011 12:54:06 +0200, "kamil_pl"
    <d...@w...pl> wrote:

    > Aha poza tym w
    > przyszym roku zamierzam si przesi z 50 na jakie moto lub
    skuter
    > powiedzmy 250-400, wane eby mao pali i mia pod siedzeniem
    przestrze
    > bagaow, jakie propozycje?

    hoda silverwing 400 (dwa gary) lub yamaha majesty 400.

    bro Cie panie boze burgman 400

  • 15. Data: 2011-09-22 12:00:29
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

    Uzytkownik "Glub" <g...@g...com> napisal w wiadomosci

    > hoda silverwing 400 (dwa gary) lub yamaha majesty 400.
    >
    > bro Cie panie boze burgman 400

    Ok, zapamietam :)
    Jeszcze widzialem Piaggio x8/x9 250, dane katalogowe i wyposazenie sa dosc
    przekonujace, cena uzywki tez, tylko nie wiem jak tak na prawde jest z
    jakoscia w stosunku do np japonczykow...

  • 16. Data: 2011-09-22 12:47:34
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Glub pisze:

    > skuter
    > przestrze
    >
    > hoda silverwing 400 (dwa gary) lub yamaha majesty 400.
    >
    > bro Cie panie boze burgman 400

    charset=ISO-8859-15; format=flowed
    nie przesadzasz troszke? :)