  • 1. Data: 2012-02-14 15:36:41
    Temat: Czy to nowy katolicki zwyczaj?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Jak każdy, miałek okazję spotkać pojazd w ruchu z wyłączonymi światłamo.
    Wiadomo, normalka. Zapominalscy itede.
    Czasem mrugam, tj wyłączam na sekundę i włączam aby dać nadjeżdżającemu
    sygnał że ma wyłączone światła.
    Czasem reagują na to i włączają, ale czasem jednak nie. Miałem jednak
    nieraz wrażenie że kierowca bardzo dobrze wieł że jedzie bez świateł i np.
    machnął ręką albo skinął głową na znak że wie, ale i tak ich nie właczył.
    O co chodzi? Ano wczoraj miałem okazję jechać przed pojazdem przez dłuższy
    czas. Akurat miał identyczną trasę jak ja.
    Ilekroć zjeżdżaliśmy na jakąś mniej uczęszczaną drogę, zawsze gasił światła.
    Po wjechaniu na ważniejszą ponownie je zapalał.
    Spotkaliście się z takim zwyczajem, bo ja coś takiego widziałem pierwszy raz
    ale sądząc po wczesniejszych spotkaniach z nieoświetlonymi pojazdami
    zacząłem odejrzewać że skala tego katolickiego zwyczaju jest dość spora.
    I nie żebym miał przeciw wieśniakom cokolwiek bo zawsze uważam że wieśniak
    to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania, ale najczęściej widuję takie
    nieoświetlone pojazdy akurat na rejestracjach KNS czyli okolice Sącza.
    Spotkałem się często z określeniem "mieszkańcy Kansas" od KNS, w sensie że
    to jakieś nieobyte dziwaki w jakimś pasku, golfie czy 15 letnim A4.

    Marek

  • 2. Data: 2012-02-14 15:43:04
    Temat: Re: Czy to nowy katolicki zwyczaj?
    Od: Gom <g...@g...com>

    On Feb 14, 3:36 pm, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:
    > Spotkaliście się z takim zwyczajem, bo ja coś takiego widziałem pierwszy raz

    Może ładowanie aku mu siadło?

  • 3. Data: 2012-02-14 15:46:02
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2012-02-14 15:36, 4CX250 wrote:
    > Spotkałem się często z określeniem "mieszkańcy Kansas" od
    > KNS, w sensie że to jakieś nieobyte dziwaki w jakimś pasku, golfie czy
    > 15 letnim A4.

    Wiesz, zakompleksieni kolesie zawsze będą szukać grupy, na której będą
    te kompleksy leczyć.

    Jesteś do przodu bo masz już dwie - kns i katolików.

    gacek

  • 4. Data: 2012-02-14 15:49:57
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz, zakompleksieni kolesie zawsze będą szukać grupy, na której będą te
    > kompleksy leczyć.
    >
    > Jesteś do przodu bo masz już dwie - kns i katolików.

    Odpowiedziałeś nie na temat. Zawsze tak robisz?

    Marek

  • 5. Data: 2012-02-14 16:00:46
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Odpowiedziałeś nie na temat. Zawsze tak robisz?

    Tu poziom dyskusji jest znacznie niższy niż na innych grupach :)

  • 6. Data: 2012-02-14 16:05:53
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >Spotkałem się często z określeniem "mieszkańcy Kansas" od KNS, w sensie że
    >to jakieś nieobyte dziwaki w jakimś pasku, golfie czy 15 letnim A4.

    Akurat specjalizują się w tym KLI, choć KNS również się zdarzają. To taki
    sposób na oszczędzanie paliwa. Założę się, że to co "zaoszczędzą" wydają z
    nawiązką na nowe żarówki, które przepalają się wcześniej z powodu częstszego
    włączania. Ale spotkałem się z tym zjawiskiem chyba nawet częściej w
    okolicach Wałbrzycha czy Jeleniej Góry.

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2012-02-14 16:30:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** 4CX250 pisze tak:

    > Spotkaliście się z takim zwyczajem,

    Sam gaszę w golfie mijania jak jest -15 (ale tylko jak stoję za kimś)
    bo jednak przy silniku 1272cm3 czuć alternator. Przeróbkę lamp na PWM
    ciągle odkładam z lenistwa :)

    A bez świateł widuję przeważnie lepsze wozy, które nie reagują na
    mruganie. Widać stać ich na mandat. Myślę że to lokalni szeryfowie
    którzy wiedzą swoje i uważają nakaz za głupi (jak i duża cześć
    społeczeństwa) a stawanie okoniem o znikomej szkodliwości i szansie na
    złapanie.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 8. Data: 2012-02-14 16:33:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 16:05:53 +0100, Yogi(n) napisał(a):
> [...]
    > nawiązką na nowe żarówki, które przepalają się wcześniej z powodu częstszego
    > włączania. Ale spotkałem się z tym zjawiskiem chyba nawet częściej w

    Ci z okolic Walbrzycha w odroznieniu od reszty kraju jakos nie maja oporow
    zeby zamigac jak suszarkowi stoja i pradu im nie szkoda.

    J.

  • 9. Data: 2012-02-14 17:06:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-14 16:30, PiteR pisze:

    > Sam gaszę w golfie mijania jak jest -15 (ale tylko jak stoję za kimś)
    > bo jednak przy silniku 1272cm3 czuć alternator.

    Słucham? Czuć bo śmierdzi? Ludzie mają klimatyzacje, a w golfie
    alternator do świateł nie starcza?

    > Przeróbkę lamp na PWM ciągle odkładam z lenistwa :)

    W to pobawić się można - wiele samochodów tak ma.

  • 10. Data: 2012-02-14 17:21:05
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2012-02-14 17:06, Artur Maśląg pisze:
    > Słucham? Czuć bo śmierdzi? Ludzie mają klimatyzacje, a w golfie
    > alternator do świateł nie starcza?

    Ja zrozumiałem że "czuć" jak spadają wolne obroty _silnika_ po włączeniu
    świateł.
    Ja mam zdziebko (ale nie zbyt) większy silnik i słyszę jak spadają wolne
    obroty po włączeniu klimatyzacji.