    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy tylko ja uważam, że...
    Date: Wed, 9 Jan 2019 09:09:20 +0100

    sundayman wrote:

    > 2.300.000 zł za 50-kilogramowego robocika gąsienicowego o wysokości
    > metra ??

    Tyle, co kadencja wodzianki u Glapy, a użyteczność większa.

    > To jednak prawda, że PIAP robi byle jak, ale za to kurewsko drogo.

    No ale o co chodzi? Odzyskujemy przemysł narodowy, nie rzucim ziemi,
    wspieramy *polskie* miejsca pracy. To się dla suwerena liczy, a nie
    jakaś tam jakoś czy użyteczność. O cenie nawet szkoda pisać.
    "Wiesz co robi ten miś? On odpowiada żywotnym potrzebom całego
    społeczeństwa."

    > Swego czasu na targach AUTOMATICON widziałem za ponad 100.000 drukarkę
    > 3D z PIAPu, której konkurenta można kupić za 50% tej ceny. W dodatku z
    > niedopracowanym oprogramowaniem.

    "To jest miś na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym
    misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze,
    przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo i nikt nie ma
    prawa się przyczepić, bo to jest miś społeczny, w oparciu o sześć
    instytucji"

    Z całym szacunkiem, ale nie ma znaczenia, na jakich targach bywasz,
    tylko na jakich Naczelnik bywa.

    Pozdrawiam, Piotr