  • Data: 2012-09-11 11:53:28
    Temat: Re: Czy warto kupic opla astra III
    Od: PJ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    //A ile moze byc warta Astra kombi z 2007-2008 roku? Dobrze wyposazona
    tzn: klimatronic, 4 szyby el., przycisk SPORT, alufelgi, ksenony itp.
    Z polskiego salonu, silnik 1.8 benzyna. Czy 28-30 tys to przesada?

    z tymi alufelgami to sprawdz dobrze :-) felgi stalowe u Opla potrafia
    robic dobre wrazenie ...

    //Ostatnio jezdziłem Peugotem 406 sedan, i miejsca w srodku bylo dla
    mnie wystaczająco, czy będę zawiedziony jeżeli chodzi o miejsce w
    srodku?

    nie patrz na tabelki tylko idz do auta ...chcesz kupic auto bez
    wsiadania do niego czy co ?

    P.