    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 6 Feb 2019 06:19:22 -0800 (PST)
    Subject: Re: Czy warto produkować coś w Polsce dzisiaj
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 6 lutego 2019 23:07:07 UTC+9 użytkownik Marcin Debowski napisał:
> [...]
    wyprodukujesz i zaczniesz to sprzedawać, to nikt nie może Ci tego zabronić, nawet
    jeśli ktoś inny pójdzie z tym patentem do urzędu i sam dostanie na niego ochronę bo
    pierwszy go zgłosił. Możesz to produkować ile będziesz chciał. Ale musisz być
    pierwszy. Jeśli się okaże że tak na prawdę pierwsi byli starożytni Grecy, to cały
    plan w pizdu.

    > Jak najbardziej potrzebne - lepiej mieć w kieszenie 100 milionów niż
    > 200 tys, ale na ogół właśnie z powodów finansowych słabo wykonalne.

    Zasadniczo się z Tobą zgadzam, choć nasze wyobrażenia o amatorstwie mogą być
    rozbieżne :-)