    Date: Mon, 28 Jun 2010 09:42:45 +0200
    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy zgłosilibyście ten przypadek na Policję?

    Olek pisze:
    > nie no wybacz, mi to podchodzi po jakąś manię prześladowczą. Rejestrować
    > przejazdy? Nigdy bym na to nie wpadł - po co? :)

    wiesz, być może auto wątku miał kiedyś taki problem, że ktoś chciał go
    udupić, że np stłuczka była jego winą? itp itd. Ja mam prawie zawsze
    rejestrator przy szybie, ale włączam go tylko wtedy gdy zaczyna się
    dziać jakaś akcja (np jak widzę, debila wyprzedzającego na ciągłej)
    Jeśli kiedyś będę miał dzwona i ktoś będzie chciał naciągnąć prawdę na
    swoją stronę, to może też zacznę nagrywać non stop. W sumie ładne widoki
    czasami są na trasie warto je utrwalić.

    --
    krzysiek82