  • 1. Data: 2014-05-02 10:00:45
    Temat: Re: Czym otruc szczajace koty?
    Od: k...@i...eu

    Nie pomyślałeś kretynie, że koty pakują Ci sie pod maskę bo jest im przeraźliwie
    zimno? ciekawe co Ty byś zrobił gdybyś nie miał gdzie spać przy -20??!!!

    Może zamiast otruwać postawiłbyś gdzieś przy płocie jakąś budę czy po prostu większy
    karton żeby mogły się gdzieś schować aby nie zamarznąć żywcem?

    JAk czytam to co piszesz to jest mi mega przykro że tacy okropni ludzie żyją na tym
    świecie!!!

  • 2. Data: 2014-05-02 11:32:32
    Od: <4...@9...113232.invalid> (Tom N)

    k...@i...eu w
    ups.com>:

    > Nie pomyślałeś kretynie, że

    minęło ponad 8 lat od napisania wiadomości na która odpisałeś?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2014-05-02 17:59:57
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    d.140502.invalid...
    ups.com>:

    > minęło ponad 8 lat od napisania wiadomości na która odpisałeś?

    kot długo szczał.
    A.

  • 4. Data: 2015-02-11 13:08:12
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2014-05-02 o 10:00, k...@i...eu pisze:

    > JAk czytam to co piszesz to jest mi mega przykro że tacy okropni ludzie żyją na tym
    świecie!!!

    Nie rozpłacz się