  • 1. Data: 2014-10-31 19:33:47
    Temat: Re: Czym otruc szczajace koty?
    Od: i...@g...com

    W dniu niedziela, 12 marca 2006 11:41:18 UTC+1 użytkownik Hinek napisał:
> [...]
    > Zadne srodki odstraszajace na te cholerstwo nie dzialaja. Skutek jest odwrotny,
    > koty sa msciwe i natychmiast szczaja tam gdzie wyczuja rozpylony srodek ktory ma
    > je odstraszac.
    > Napewno ten problem jest bardziej powszechny.
    >
    > Milosnicy kotkow napewno nie powiedza jaka jest najlepsza trucizna.
    > Ale ja nie widze powodu zeby ponosic niemale straty z powodu czyjejs niezdrowej
    > milosci do kotow
    >
    > Trutka na szczury w rybie?, watrobce?
    > Moze jest jakas lepsza, bardziej humanitarna trutka?

    Ty jesteś chyba nienormalny? Podaj adres, a naślę na ciebie policję, bydlaku!!!

  • 2. Data: 2014-10-31 19:44:42
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Ty jesteś chyba nienormalny? Podaj adres, a naślę na ciebie policję,
    >bydlaku!!!

    naślij policje na rzeźnię, tam mordują cielątka

  • 3. Data: 2014-10-31 21:06:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Innowa64,

    Friday, October 31, 2014, 7:33:47 PM, you wrote:

    > W dniu niedziela, 12 marca 2006 11:41:18 UTC+1 użytkownik Hinek napisał:

    [...]

    > Ty jesteś chyba nienormalny?

    Chyba ty...

    > Podaj adres, a naślę na ciebie policję, bydlaku!!!

    Przedawniło się - zobacz, kiedy to było napisane!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2014-11-01 01:37:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-10-31, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > [...]
    >
    > Chyba ty...

    > Przedawniło się - zobacz, kiedy to było napisane!

    To chyba rekordowa ilosc razy odkopywany watek. Jeszcze troche i bedzie
    rekord odkopania watku z przed 10 lat ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-11-02 20:40:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 01 Nov 2014 00:37:57 GMT, AZ <a...@g...com> wrote:

    >To chyba rekordowa ilosc razy odkopywany watek. Jeszcze troche i bedzie
    >rekord odkopania watku z przed 10 lat ;-)

    Sprzed 10?

    Tu masz sprzed 16 :)
    om>

    http://jerzu.waw.pl GG:129280