  • 1. Data: 2016-05-22 10:58:59
    Temat: Re: Czym otruc szczajace koty?
    Od: j...@g...com

    Prawda jest taka ze najwiecej do gadania maja takie właśnie pizdy co ich problem nie
    dotyczy
    Mając nowe auto za ponad 100000zł i jak ci taki k..a kotek zaszcza pod maską zniszczy
    kable a o masce nie wspomnę to będziesz inaczej myślał

  • 2. Data: 2016-05-22 12:09:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-05-22 o 10:58, j...@g...com pisze:
> [...]
    > Mając nowe auto za ponad 100000zł i jak ci taki k..a kotek zaszcza pod maską
    zniszczy kable a o masce nie wspomnę to będziesz inaczej myślał

    Kotek nie szczy mając auto :-)
    A w temacie: nie kupuj auta za ponad 100000zł jak nie masz go gdzie trzymać.
    Jak nie kotek, to ptaszek narobi, albo kamyk uderzy, albo
    wiatr piaskiem sypnie albo pies na koło nasika, przechodzący przedszkolak
    zarysuje itp.
    Jak byś to wszystko wytruł, to na ch... Ci auto wtedy?

  • 3. Data: 2016-05-22 17:26:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 22 May 2016 01:58:59 -0700 (PDT),
    j...@g...com wrote:
> [...]
    > Mając nowe auto za ponad 100000zł i jak ci taki k..a kotek zaszcz
    > a pod maską zniszczy kable a o masce nie wspomnę to będziesz

    Mam nowe auto za powyżej 100k, jeżdżą nim 2 psy i 3 koty, nierzadko
    wszyscy na raz. Kupa, mocz się w nim zdarzyły i to nie pod maską a w
    środku, o kilku pawiach już nie wspominając. I nie robię z tego
    powodu tragedii, to tylko przyrząd do jeżdzenia.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-05-22 17:29:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-22 o 17:26, Marek pisze:

> [...]
    > środku, o kilku pawiach już nie wspominając. I nie robię z tego powodu
    > tragedii, to tylko przyrząd do jeżdzenia.

    Ta "tragedia" to jest robiona przez osoby, które co prawda auto za
    100kzł mają, ale ich na nie w rzeczywistości nie stać.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-05-27 08:49:01
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2016-05-22 10:58, j...@g...com wrote:
> [...]
    > Mając nowe auto za ponad 100000zł i jak ci taki k..a kotek zaszcza pod maską
    zniszczy kable a o masce nie wspomnę to będziesz inaczej myślał

    Kup se zabawkę za cenę przekraczającą milion. Takie najczęściej
    są tak zabudowane, że mysz się nie prześlizgnie pod maskę nie mówiąc
    o kocie. Jak kupujesz złom za 100.000 to się potem nie dziw.

  • 6. Data: 2016-05-27 10:31:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-27 o 08:49, megrims pisze:

    > Kup se zabawkę za cenę przekraczającą milion. Takie najczęściej
    > są tak zabudowane, że mysz się nie prześlizgnie pod maskę nie mówiąc
    > o kocie. Jak kupujesz złom za 100.000 to się potem nie dziw.

    Nie prawda że są zbudowane tak jak piszesz.
    Jak kogoś stać na samochód za milion to stać na odpowiedni garaż
    i nie trzyma auta w miejscu gdzie mu na niego srają ptaki, drapią koty,
    obsikują psy i zżerają gryzonie.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2016-05-27 11:51:10
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    napisał:

    >Mając nowe auto za ponad 100000zł i jak ci taki k..a kotek zaszcza pod maską
    zniszczy kable a o masce nie wspomnę to będziesz inaczej myślał

    Skoro to k..a kotek jest właścicielem, to niech sobie szcza i niszczy
    - wolno mu :-)

  • 8. Data: 2016-05-27 12:48:51
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2016-05-27 10:31, RadoslawF wrote:

> [...]
    > Jak kogoś stać na samochód za milion to stać na odpowiedni garaż
    > i nie trzyma auta w miejscu gdzie mu na niego srają ptaki, drapią koty,

    aj tam aj tam ;)