    From: "Zocha" <Z...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czym otworzyć/przekonwertować .vmsg
    Date: Fri, 8 Jun 2018 00:47:31 +0200

    Użytkownik " CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>"
    <=?UTF-8?Q?
    CaerSobreUn=C3=81rbol _<carersobreuna?=
    =?UTF-8?Q?rbol@inter.net.info.site.invalid>?=> napisał w
    wiadomości news:pfc855$5t7$1@news.albasani.net...
    > "Zocha"
    >
    > Otworz plik (pliki) wywolaj funkcje makro,
    > "nagraj" makro i po zakonczeniu makro,
    > "odtworz" makro (jednorazowo lub wielokrotnie)
    > na nastepnym pliku lub sekwencji jedego pliku.

    Teraz plik xxx.vsmg.txt mi się nie otwiera, chociaż jego nazwa
    widnieje jako nazwa zakładki. Okienko jest puste.
    Otwiera się natomiast plik xxx.vmsg, ale po wybraniu Makra ->
    "Rozpocznij nagrywanie" nic się nie dzieje.
    Jedynie ikonka 5-ta od prawej w menu zostaje podświetlona -
    to znaczy kwadracik z szarego robi się czarny.
    Nie wiem na co mam czekać. Po wybraniu Makra -> "Zakończ
    nagrywanie", a następnie "Uruchom makro wielokrotnie", po
    naciśnięciu Uruchom nic się nie dzieje.

    Pozdrawiam
    Zocha