  • 1. Data: 2013-12-13 16:06:41
    Temat: Czytanie PDFów
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W Androidzie. Znacie jakieś programy do obsługi PDF pod Androidem?
    Chodzi o takie które integrują sie z przeglądarka internetową, np. Operą.

  • 2. Data: 2013-12-13 18:06:16
    Temat: Re: Czytanie PDFów
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Trybun
    naskrobał(a):

    > W Androidzie. Znacie jakieś programy do obsługi PDF pod Androidem?
    > Chodzi o takie które integrują sie z przeglądarka internetową, np. Operą.

    Foxitreader sprawdź.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Nowy Rok 1945. Prezydent Roosevelt wysyła telegram do Stalina "Obyśmy w

  • 3. Data: 2013-12-13 20:09:26
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-13 18:06, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Trybun
    > naskrobał(a):

    > Foxitreader sprawdź.

    Nie ma takiego programu w Google Play. A "Foxit PDF" to typowy czytnik,
    bez opcji integrowana z przeglądarką.

  • 4. Data: 2013-12-14 17:22:47
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Trybun
    naskrobał(a):

    > Nie ma takiego programu w Google Play. A "Foxit PDF" to typowy czytnik,
    > bez opcji integrowana z przeglądarką.

    W takim razie przedobrzyłem z optymizmem jeśli chodzi o Foxita

    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Misie powróciły do domu.

  • 5. Data: 2013-12-15 00:19:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52ab5b5c$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    > Nie ma takiego programu w Google Play. A "Foxit PDF" to typowy czytnik, bez opcji
    integrowana z przeglądarką.

    Bez, ale bardzo dobry, szybki i mały.
    I nawet ma serwerek HTTP w sobie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-12-16 17:46:24
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2013-12-13 16:06, Trybun wrote:
    > W Androidzie. Znacie jakieś programy do obsługi PDF pod Androidem?
    > Chodzi o takie które integrują sie z przeglądarka internetową, np. Operą.

    Przegladarka FireFox dla Androida radzi sobie również z czytaniem pdf
    (wewnątrz przegladarki).

    Dlaczego potrzebujesz integracji: przegladarka - czytnik pdf?

  • 7. Data: 2013-12-16 19:10:59
    Od: Trybun <C...@j...com>

    > "Trybun" 52ab5b5c$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    > Bez, ale bardzo dobry, szybki i mały.
    > I nawet ma serwerek HTTP w sobie.

    W sumie jak dla mnie to zupełnie niepotrzebny. Mam w tablecie jakiś
    komercyjny program biurowy, zainstalowany fabrycznie który czyta również
    PDFy. Ale to jest także tylko czytanie, bez integracji z przeglądarką.

  • 8. Data: 2013-12-16 19:12:07
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-16 17:46, AL pisze:

    > Przegladarka FireFox dla Androida radzi sobie również z czytaniem pdf
    > (wewnątrz przegladarki).
    >
    > Dlaczego potrzebujesz integracji: przegladarka - czytnik pdf?

    Zaraz wypróbuje, nie lubię tej przeglądarki, ale jak to mówią - "cel
    uświęca środki"...

    No bo jak klikam na jakiś link do pliku PDF to przeglądarka chce go
    pobierać na dysk, zamiast otworzyć.

  • 9. Data: 2013-12-16 19:24:36
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-16 19:12, Trybun pisze:

    > No bo jak klikam na jakiś link do pliku PDF to przeglądarka chce go
    > pobierać na dysk, zamiast otworzyć.

    A myślisz, że jak otwiera, to nie pobiera?

    Ja tam może się nie znam, ale "natywna" przeglądarka pyta mnie CZYM chcę
    potraktować linkowany kliknięty plik (daje mi do wyboru spośród
    zarejestrowanych aplikacji) i chce wiedzieć, czy już zawsze tak, czy
    tylko tym razem.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 10. Data: 2013-12-16 19:34:37
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-16 19:24, sqlwiel pisze:

> [...]
    > chcę potraktować linkowany kliknięty plik (daje mi do wyboru spośród
    > zarejestrowanych aplikacji) i chce wiedzieć, czy już zawsze tak, czy

    Moja Opera tylko pyta w jakiej lokalizacji ma zapisać pobrany plik PDF.
    Ta fabrycznie zainstalowana o nazwie "Internet" także chce tylko
    pobierać na dysk.