    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: DTMF więcej niż 16 klawiszy
    Date: Tue, 16 May 2017 22:20:39 +0200

    Użytkownik "SnCu" napisał w wiadomości grup

    >Ale dwa modemy klienckie ADSL się ze sobą nie zsychronizują.
    >Potrzebny jest modem centralowy a ten nie tylko że kosztuje, to
    >jeszcze wymaga specjalnej aparatury - takiego który podłącza się
    >przez np. USB i steruje się nim komendami AT jeszcze nie widziałem.

    Bo do tego sluzyl SDSL. Tani nie byl, ale jakos horendalnie drogi tez
    nie.
    Ten "centralowy" ktory masz na mysli, to drogi pewnie dlatego, ze
    modemow ma w sobie setke czy wiecej.
    No i wiadomo - profesjonalny sprzet kosztuje.

    Bo od technicznej strony - chyba latwiej szybka transmisje w ADSL
    nadac niz odebrac.

    J.